شوک ترامپ

    کد خبر :67400

به گزارش جماران، در تازه ترین اقدام شگفت انگیز «دونالد ترامپ»، این بار «آنتونی اسکاراموچی» مدیر جدید ارتباطات ترامپ 10 روز پس از انتصاب از سمت خود کنار رفت.

در حالی که بسیاری از رسانه ها آمریکایی از برکناری او خبر داده اند، برخی دیگر خبر استعفای او را منتشر کرده اند.

کاخ سفید در بیانیه ای ضمن تایید جدا شدن اسکاراموچی برای او آرزوی موفقیت کرده است.

در این بیانیه آمده است که آنتونی اسکاراموچی ترجیح داد تا دست «جان کلی» را برای ساختن تیم اش باز بگذارد. جان کلی وزیر پیشین امنیت ملی آمریکا از روز دوشنبه کار خود را به عنوان رئیس دفتر ترامپ آغاز کرد.

سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه با تاکید بر اطمینان صد درصدی دونالد ترامپ به همه اعضای کابینه اش تصریح کرد که همه کارکنان کاخ سفید از این پس باید به کلی گزارش بدهند.

اسکاراموچی از همان بدو ورود به کاخ سفید خبر ساز شده بود. او در همین مدت زمان کوتاه تا آنجا پیش رفت که ضمن انتقاد تند از دو تن از نزدیکان ترامپ، رئیس دفتر او را هم به درز اطلاعات محرمانه به رسانه ها متهم کرد.

بدگویی با کلمات رکیک درباره «رینس پریباس» رئیس دفتر سابق ترامپ، که روز جمعه از پست خود کنار رفت، از جمله این جنجال‌ ها بود. «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید هم پس از اعتراض به استخدام اسکاراموچی کاخ سفید را ترک کرد.

به علاوه این سرمایه‌گذار بورس نیویورک در مصاحبه ای «استیو بانون» استراتژیست ارشد ترامپ در امور سیاسی را با کلمات بسیار رکیک مورد انتقاد قرار داده بود.

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید بعد از این مصاحبه در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت که رئیس جمهور بر این عقیده بود که اظهارات اسکاراموچی درباره همکارانش برای فردی در این مقام نامناسب بود. او همچنین گفت که اسکاراموچی به پست دیگری منتقل نشده است.

فقط زمان خواهد گفت که دولت ترامپ با این اقداماتش در چه جهتی حرکت می کند.

مکان: کاخ سفید، آمریکا

منبع: ان بی سی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید