اعظم طالقانی: نجات کشور در گرو تداوم عقلانیت و اعتدال است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۱۳

فعال سیاسی گفت: درشرایط کنونی برای نجات کشور به تداوم سیاست عقلانیت و اعتدال در عرصه های داخلی و خارجی نیاز داریم که مردم باید در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در29 اردیبهشت از میان نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلح در این زمینه را انتخاب کنند.

اعظم طالقانی روز پنجشنبه درهمایش تداوم تدبیر و امید و بررسی عملکرد دولت یازدهم در حوزه زنان افزود: مردم دراین انتخابات باید کسی را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کنند که سلسله مراتب حاکمیتی را طی کرده و تجربه و توانایی مدیریت کشور را داشته باشد.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی جهان، کشوربه رئیس جمهوری نیاز دارد که بتواند با عقلانیت و تعامل زیرساخت هایی که در چهارسال گذشته در عرصه های سیاست داخلی و خارجی بنا نهاده شده را تکمیل کند و به سرانجام برساند.
این فعال سیاسی یادآورشد: در دولت یازدهم کشور سمت و سوی درستی پیدا کرده و اگر بخواهیم به صورت عقلانی تصمیم بگیریم باید به تداوم این شرایط رای دهیم.
همایش در تداوم تدبیر و امید به منظور بررسی عملکرد چهارساله دولت یازدهم در حوزه زنان روز پنجشنبه با حضور فعالان اصلاح طلب از جمله فائزه هاشمی و حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات باغ دربند برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید