سخنگوی دولت:

در مورد کابینه، ممکن است همه چیز در لحظات آخر تغییر کند / درباره وضعیت سلامتی محصوران اخیرا بحثی در شورای عالی امنیت ملی مطرح نشد

    کد خبر :67267

همه فرزندان این ملت هستیم و باید تلاش کنیم که از منافع ملی دفاع کنیم و آرامش به جامعه بازگردد.

سخنگوی دولت در واکنش به وضعیت سلامتی میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام کروبی گفت: حداقل در ۱۰ روز در شورای عالی امنیت جلسه نداشتیم، آخرین جلسه هم شنبه هفته قبل بوده است که بحثی در این مورد نشد.

محمدباقرنوبخت در پاسخ به سوال ایلنا، درباره وضعیت سلامتی میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام کروبی و اینکه آیا تاکنون بحثی در این مورد در شورای عالی امنیت ملی در چند روز اخیر مطرح شده است یا خیر، گفت: حداقل در ۱۰ روز در شورای عالی امنیت جلسه نداشتیم، آخرین جلسه هم شنبه هفته قبل بوده است که بحثی در این مورد نشد.

او خاطر نشان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای این عزیزان ان‌شاالله شرایط به گونه‌ای شود که دغدغه‌ای برای مردم و خانواده این عزیزان و اساسا کشور نباشد.

نوبخت تاکید کرد: همه فرزندان این ملت هستیم و باید تلاش کنیم که از منافع ملی دفاع کنیم و آرامش به جامعه بازگردد.

وی درباره ارائه لیست نهایی وزرا از سوی رییس‌جمهور به مجلس گفت: لیست نهایی کابینه در مراحل پایانی است. رییس‌جمهور همه پیشنهادهای تمام گروه‌های سیاسی را گرفتند.

او ادامه داد: فراکسیون‌های مجلس با آقای روحانی دیدار کردند. ایشان نسبت به مطالبات مردم احساس مسئولیت می‌کند. اگر کسی در این مجموعه جای نگرفت از ناکارآمدی او نیست بلکه افراد بر اساس شاخصه‌ها انتخاب شدند.

سخنگوی دولت درباره حضور خود در دولت دوازدهم عنوان کرد: ممکن است همه چیز در لحظات آخر تغییر کند، اینکه در کدام قسمت کابینه باشم هفته آینده مشخص می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید