آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید

    کد خبر :67247

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت از پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار طی سال جاری به طرح رونق تولید خبر داد و گفت: ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی با بیان اینکه سال گذشته طرح رونق تولید با اعتبار 16 هزار میلیارد تومان برای هفت هزار و 500 واحد صنعتی کوچک و متوسط معدنی، تولیدی و کشاورزی تعریف شد، افزود: با استقبال واحدهای تولیدی سقف واحدهای مشمول 25 هزار واحد و تسهیلات پرداختی نیزبه بیش از 20 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی اظهارداشت: با توجه به عملکرد موفق طرح رونق تولید امسال نیز طرح مزبور تمدید شد با این تفاوت که به جای 16 هزار میلیارد تومان سال قبل 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای 10 هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی تعریف شده است.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جدا از این در سال جاری برای بازسازی و نوسازی پنج هزار واحد صنعتی و 100 هزار واحد صنوف تولیدی 10 هزار میلیارد تومان و بخشی تسهیلات ارزی از سوی صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

وی در ادامه ضمن اشاره به آغاز ثبت نام از واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از طریق سامانه بهین‌یاب افزود: این ثبت نام بر اساس درخواست وزیر جهاد کشاورزی و موافقت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر صنعت، معدن و تجارت کلید خورده است.

رحمانی تصریح کرد: با فراهم سازی امکان ثبت نام برای واحدهای کشاورزی در سامانه بهین یاب واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی، واحدهای صنایع غذایی، واحدهای تولیدی محصولات گلخانه ای و واحدهای پرورش ماهی در قفس می توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست خود از مزایای طرح رونق در سال جاری بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه طرح رونق تولید از مجموعه پروژه های اقتصاد مقاومتی است، گفت: سال گذشته این طرح با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رسید.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به عملکرد بسیار موفق طرح رونق در سال گذشته این طرح امسال نیز مورد تاکید و تائید ستاد فرماندهی قرار گرفته و جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال جاری به شمار می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید