«سردار دهقان» وزیر دفاع می‌ماند؟

    کد خبر :67156

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت دفاع در دولت دوازدهم توضیحاتی ارائه کرد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح مسجد بقیه‌الله الاعظم این وزارتخانه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت دفاع در دولت دوازدهم گفت ان‌شاءالله فردی از وزارت دفاع برای این وزارتخانه انتخاب خواهد شد و گزینه پیشنهادی از خارج از وزارتخانه نخواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد وزارت دفاع در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: ما طی چهار سال تلاش کردیم که به تکلیف‌مان عمل کنیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه های غربی مبنی بر ناموفق بودن پرتاب آزمایشی ماهواره بر سیمرغ اظهار کرد: پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ موفق بوده و ما به اهداف خود رسیده‌ایم و توقع نداریم که آمریکایی ها بگویند این اقدام موفق بوده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین درباره افتتاح مسجد بقیه الله اعظم وزارت دفاع با بیان اینکه همه مسئولان این وزارتخانه جهت تاسیس بنای این مسجد کمک‌های شخصی در حد وسع خود انجام داده اند، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما براین بوده که در این بنا همه ریزه‌کاری‌های معماری اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید