فرماندار قوچان: لغو کنسرت شهرام ناظری صحت ندارد/ یک اختلاف کوچک علت برگزار نشدن کنسرت بود‌

    کد خبر :66949

فرماندار قوچان با رد لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهرستان گفت: اکنون هیچ نامه و یا دستوری از فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت ‌مشاهده نکرده‌ام.

به گزارش بازتاب به نقل از تسنیم، علیرضا قامتی عصر امروز در نشست خبری خود در محل فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران با رد لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهرستان اظهار داشت: موضوع لغو کنسرت موسیقی شهرام ناظری که در چند روز اخیر در سطح رسانه‌ها مطرح شده این گونه نبوده و بنده تاکنون هیچ نامه و یا دستوری از فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت در شهرستان قوچان مشاهده نکرده‌ام.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان تاکید کرد: طبق قانون در زمان اجرا اختلاف‌هایی در بین مجموعه‌های مختلف شهرستان و برنامه‌ریزان اجرای کنسرت و سایر متولیان به وجود آمده بود که در نهایت منجر به برگزار نشدن این کنسرت در قوچان شد.

قامتی با اشاره به جلسه خود با دادستان این شهرستان افزود: به دلیل مرخصی و عدم حضور در شهرستان به محض ورود به شهرستان جلسه‌ای با دادستان قوچان داشتم، برخی از مسئولان دغدغه‌هایی را در این زمینه مطرح کرده‌اند که باید در نظر گرفته شود، در این جلسه و بنا به قول مساعد برگزارکنندگان کنسرت شهرام ناظری قرار است حداکثر تا هفته آینده این کنسرت مجدداٌ در این شهرستان برگزار شود.

فرماندار قوچان در مورد زمان و مکان برگزاری این کنسرت افزود: زمان برگزاری منوط به هماهنگی برگزارکنندگان کنسرت با مسئولان شهرستانی است اما در مورد مکان برگزاری آن با در نظر گفتن شرایط موجود بعدا تصمیم گیری خواهد شد تا در فضای مناسب این کنسرت مجددا برگزار شود.

وی در مورد قبول برگزاری مجدد کنسرت از طرف متولیان آن خاطرنشان کرد: شهرستان قوچان دارای فرهنگ غنی و پرافتخار است و توان مدیریتی مجموعه‌های مختلف شهرستان قوچان از نظر انتظامی، امنیتی، قضایی بالا است و آماده برگزاری این گونه کنسرت‌ها را به بهترین وجه داریم.

قامتی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر علل تاخیر در ساخت مزار شهدای گمنام این شهرستان بیان داشت: متاسفانه به رغم تلاش‌های انجام شده، روند ساخت این پروژه با تاخیر روبه‌رو شده و بخشی از بتن‌ریزی‌های انجام شده تخریب شده، ما نیز از پیمانکار گلایه مند هستیم لذا با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با پیمانکار قرار است روند ساخت آن در قالب چند تیم پیگیری شود.

فرماندار قوچان در پایان با اشاره به وجود مشکلاتی در پروژه استادیوم ورزشی شهرستان که در چند ماه گذشته افتتاح شده است افزود: این استادیوم در سطح ملی تحویل گرفته شده اما به دلیل برخی از مشکلات، امکان بهره برداری بهینه از آن در حال حاضر وجود ندارد لذا مشکلات موشجود از جمله در بحث باد و هزینه نگهداری و غیره در حال پیگیری توسط مسئولان مربوطه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید