واعظی: دولت دوازدهم تک جناحی نیست

    کد خبر :66895

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که شناخت رییس جمهوری از چهره های سیاسی و همکارانش دقیق است و فشار سیاسی و کمپین سازی ها در انتخاب اعضای کابینه دوازدهم بی اثر است.

محمود واعظی روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره کمپین های تبلیغاتی و همچنین خبرسازی درخصوص همکاران رییس جمهوری با هدف تاثیر گذاری بر چینش کابینه دوازدهم، افزود: آنها که فکر می کنند رییس جمهوری تحت تاثیر کمپین سازی ها همکاران خود را تعیین، جابجا و یا کنار می گذارند، معلوم است که هنوز وی را نشناخته اند.

به گزارش بازتاب به نقل از ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به جریان های سیاسی و رسانه ای چه در فضای رسمی و چه فضای مجازی توصیه می شود در جهت وحدت و همدلی گام بردارند و اینگونه فضاسازی ها تاثیری در تصمیمات رییس جمهوری ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود برخی افراد در چینش کابینه نقش اصلی را بر عهده دارند، گفت: رئیس جمهوری با طیف متنوعی از شخصیت ها و گروهای سیاسی مشورت می کنند ولی نهایتا خود در انتخاب همکاران تصمیم می گیرند.

واعظی در پایان تاکید کرد: همانطور که دکتر روحانی تاکید دارد، دولت دوازدهم نیز تک جناحی نخواهد بود. چنانچه جریان هایی معتدل در دولت حضور دارند و وی از چهره های توانمندی که معتقد به مشی اعتدالی و ملتزم به رویکرد اکثریت رای دهندگان در انتخابات دوازدهم باشند، برای خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید