“آشنای روحانی” خبر تسنیم را تائید و تکذیبیه سایت دولت را تکذیب کرد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳

مشاور روحانی خبر تسنیم در انتشار اظهارات موهن خود را تائید و بابت آن عذرخواهی و در عین حال تکذیبیه سایت دولت را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزای تسنیم، دوشنبه 4 اردیبهشت تسنیم در گزارشی خبر از واهمه عجیب ستاد روحانی از مناظره‌ها با چاشنی اهانت به کاندیداها داد و نوشت که حسام‌الدین آشنا مشاور حجت الاسلام روحانی در جلسه‌ای غیر خصوصی اعلام کرده که کاندیداها باید مثل سگ از مجری بترسند!

ین اظهارات آشنا بلافاصله با واکنش‌های اعتراضی بسیاری روبه‌رو شد؛ در این بین حتی برخی مجری‌های تلویزیون نیز از آن شدیداً انتقاد کردند.

  • خبر مرتبط / سازنده مستند روحانی: “سگ خواندن” حتی در جمع مشاوران “ترامپ” هم بی‌سابقه است

در این میان اما سایت دولت (dolat.ir) به اقدامی شتابزده دست زد و در تناقضی آشکار مدعی شد که گزارش تسنیم از اظهارات موهن “آشنای روحانی” گزینشی به‌روی خروجی ارسال شده است و به نوعی آن خبر را تکذیب کرد. با این حال در متنی که این تارنما منتشر کرد، خبر تسنیم تائید و هیچ خبری که دلالت بر تکذیب گفته‌های آشنا باشد، در آن نبود.

سایت دولت در بخشی از خبر به نقل از آشنا نوشت “. . . متأسفانه اجازه ندادیم در این چهل سال مجری‌هایی در صداوسیما تربیت شوند که تک تک کاندیداها از آنها مثل سگ بترسند‌ و بدانند اگر حرف بی‌ربط بزنند آن مجری چه می‌کند.”

  • خبر مرتبط/ سایت «دولت» خبر تسنیم را رسماً تأیید کرد

با این حال روز گذشته مشاور روحانی در کانال تلگرامی‌ خود خبر تسنیم را تائید و بابت اظهارات موهن‌اش عذرخواهی کرد. با این اتفاق عملاً تکذیبیه سایت دولت هم تکذیب شد. آشنا نوشت “… من به 1303 ثانیه آن(سخنرانی) افتخار و بابت 10 ثانیه آن عذرخواهی می‌کنم.”

به نظر می‌رسد اگر از ابتدای انتشار مستند اظهارات موهن آشنا، مشاور روحانی صادقانه با این خبر برخورد و در همان ابتدا عذرخواهی می‌کرد، شاید نیازی به این همه تناقض‌گویی و “تکذیب تکذیبیه‌ها” نبود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید