تشریح نحوه تصمیم فراکسیون نمایندگان ولایی درباره وزرای پیشنهادی

  • سیاسی
  • دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۶
    کد خبر :66720

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، نحوه تصمیم گیری فراکسیون متبوعش درباره وزرای پیشنهادی را تشریح کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به احتمال معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در روز تحلیف از سوی رئیس‌جمهور، گفت: ما در دیداری که با آقای رئیس‌جمهور داشتیم، نظرات خود را درباره کابینه به ایشان گفته و اعلام کردیم که آماده همکاری برای موفقیت بیشتر دولت بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه، مطالبه و خواست اصلی فراکسیون نمایندگان ولایی از رئیس‌‌جمهور و دولت معرفی کابینه کارآمد است، تصریح کرد: ما به آقای رئیس‌جمهور هم گفتیم که دنبال سهم‌خواهی از کابینه نیستم اما می‌خواهیم شاهد کابینه‌ای باشیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به خوبی درک و برای رفع آن برنامه داشته باشد؛ لذا اکنون نیز از وزرای که برنامه برای رفع مشکلات کشور داشته باشند استقبال خواهیم کرد.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: بعد از معرفی وزرای پیشنهادی، فراکسیون نمایندگان ولایی برنامه وزرا را به صورت دقیق بررسی کرده و درباره آنها تصمیم گیری خواهد کرد. البته اگر لازم باشد درباره برنامه‌های وزرای پیشنهادی با آنها بحث و گفت‌وگو نیز خواهیم داشت تا نسبت به کارآمدی لازم آنها مطمئن شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید