ثبت‌نام هزار و ۱۰۰ نفر در دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴

بیش از هزار و ۱۰۰ نفر در دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ثبت‌نام کردند.

 در جلسه نودم شورای اجرایی ستاد علوم و فناوری سلولهای بنیادی معاونت علمی، آخرین فعالیتها برای برگزاری دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی که به همت این ستاد برگزار می‌شود، بررسی شد.

براساس اعلام مسئولان برگزاری دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، تا ابتدای هفته جاری هزار و 102 نفر در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند؛ در حالیکه 40 روز به برگزاری دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی فرصت باقی مانده 269 مقاله به این رویداد ارائه شده است.

در این میان 42 ثبت‌نام خارجی از مدعو و غیر مدعو صورت گرفته است؛ همچنین 41 علاقه‌مند در رویداد کارآفرینی ثبت‌نام کرده‌اند.

این جلسه آخرین وضعیت مهمانان خارجی را بررسی کرد و امیرعلی حمیدیه؛ دبیر ستاد توسعه فناوریهای سلولهای بنیادی معاونت علمی تاکید کرد: مهمانانی که در این رویداد حضور پیدا می‌کنند از برترین افراد حوزه خود هستند و حضورشان در کشور برای دانشجویان و محققان فرصت بسیار خوبی است.

وی افزود: باید در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تبلیغات ویژه‌ای صورت گیرد چرا که شاید برای فعالان این عرصه چنین فرصتی تکرار نشدنی باشد تا بتوانند از ظرفیت حضور چنین اندیشمندانی در داخل کشور بهره ببرند.

سید جواد محسنی؛ مسئول کمیته دانش‌آموزی دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در این جلسه درباره اقدامات و برنامه‌هایی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته است، توضیح داد و پیش‌بینی کرد در این دوره بیش از 200 دانش‌آموز ثبت‌نام کنند.

پیمان کیهان‌ور؛ مشاور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلولهای بنیادی معاونت علمی نیز به ارائه استارتاپ ویکند سلولهای بنیادی که در حاشیه دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود، پرداخت و گفت: تا امروز 42 ثبت‌نام در این رویداد صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود ظرفیتهای در نظر گرفته برای این رویداد به طور کامل پر شود.

زهرا نکویی؛ دبیر دبیرخانه دانش‌آموزی قطب کشوری از آخرین وضعیت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی سلولهای بنیادی گفت و در ادامه برنامه‌های پیش‌رو این پژوهش‌سرا را برشمرد.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی در تاریخ 22 تا 24 تیر ماه 1396 در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید