تنها دغدغه شورای پروانه نمایش مسائل سیاسی است

    کد خبر :66515

کارگردان سینمای ایران گفت که متاسفانه شواری پروانه نمایش وزارت ارشاد هیچگونه عکس العملی نسبت به ساخت فیلم‌ها و استفاده کلمات سخیف نشان نمی‌دهد. تنها دغدغه شورای پروانه نمایش کشورمان مسائل سیاسی است.

محسن محسنی نسب کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره وضعیت فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» گفت: فیلم سینمایی«شاخ کردگدن» را پس از تکمیل تحویل شورای پروانه نمایش دادیم و دو اصلاحیه خورد که یکی از این اصلاحیه‌ها را بار دیگر باید فیلمبرداری کنم.

وی ادامه داد: قرارداد پخش فیلم«شاخ کردگدن» را با امیر سماواتی در شرکت«آفتاب عالمتاب» بسته‌ام و او در حال انجام کارهای اکران فیلم است. در آخرین صحبتی که با آقای سماواتی داشته‌ایم، نظرشان این بوده که فیلم را در پاییز اکران کنیم. چون نظر آقای سماواتی را نظر کارشناسی شده‌ای می‌دانم قطعاً فیلم سینمایی«شاخ کرگدن» را در پاییز اکران می‌کنم.

این کارگردان سینمای ایران اظهار کرد: بخشی که اصلاحیه خورده و باید آن را بار دیگر ضبط کنم یک پلان است که در این پلان روزنامه‌ای در صحنه وجود دارد که روز آن جمله معروف آقای ظریف قید شده است«هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن!». از من خواسته‌اند که تصویر آقای ظریف را حذف کنم. من این جمله آقای ظریف را دوست دارم؛ چرا که این جمله رجز خوانی زیبایی است که از دهان آقای ظریف بیرون آمده است. من این جمله را از فیلمم حذف نمی‌کنم، فقط عکس و اسم آقای ظریف را از فیلم حذف می‌کنم.

محسنی نسب درباره شورای پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متاسفانه شواری پروانه نمایش وزارت ارشاد هیچگونه عکس العملی نسبت به ساخت فیلم‌ها و استفاده کلمات سخیف نشان نمی‌دهد. تنها دغدغه شورای پروانه نمایش کشورمان مسائل سیاسی است. بسیاری از فیلم‌هایی که در حال حاضر به راحتی اکران می‌شوند مشکل اخلاقی دارند و این موضوع کانون خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. اعضای شورای پروانه نمایش فقط نشسته‌اند و به این فکر می‌کنند که محسنی نسب نمی‌تواند درباره سیاست چیزی در فیلمش بگوید، فلان کارگردان می‌تواند در فیلمش سیاسی بگوید.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «شعله کندو» اعلام کرد: سینابس فیلمنامه «شعله کندو» را تحویل شورای پروانه ساخت داده‌ام و منتظرم تا پروانه ساخت این فیلم صادر شود. البته بسیار آرام پیش تولید این فیلم سینمایی را نیز جلوی می‌برم.

این کارگردان سینمای ایران گفت: متاسفانه ما در سینمای ایران بازیگر فیلم اکشن نداریم. فقط بازیگرانی داریم که می‌توانند نقش‌‌های پرخاشگرانه را ایفا کنند. فیلم «شعله کندو» فیلمِ اکشنی است و ما نیازمند بازیگران اکشن هستیم که در سینمای ایران وجود ندارد. در تلاش هستم که از بین ورزشکاران، چندین بازیگر را برای فیلم «شعله کندو» انتخاب کنم.

محسنی نسب درباره احتمال استفاده از پژمان بازغی در فیلم جدیدش، بیان کرد: پژمان بازغی بازیگر بسیار پرتلاشی است. پژمان یکی از گزینه‌های من هست، اما در نظر دارم که بازیگران رزمی را به سینمای ایران معرفی کنم.

وی افزود: در حال بازنویسی فیلمنامه «شعله کندو» هستم و احتمالاً این فیلم سینمایی را شهریور یا مهر کلید خواهم زد. تمام تلاشم را می‌کنم که این فیلم را به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برسانم.

این کارگردان سینمای ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: فیلم سینمایی«شاخ کرگدن» اقتباسی از فیلم سینمایی«تیکن» است و امیدوارم مخاطبان سینمای ایران از تماشای این فیلم لذت ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید