اقبال شاکری:

خطر ریزش در میدان امام خمینی (ره) جدی است

    کد خبر :66247

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تذکری چند باره به شهرداری یادآوری می‌کنیم که وضعیت گود میدان امام خمینی (ره) مناسب نیست و احتمال ریزش جدی است.

اقبال شاکری در سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورا با اشاره به ناایمن بودن گود میدان امام (ره) گفت: برای چندمین بار به شهرداری تذکر می‌دهیم که وضعیت گود میدان امام مناسب نیست. این گود در یکی از شریان‌های پر تردد واقع شده که به علت وجود خاک دستی و نیز گذر تاسیسات آب بسیار خطرناک بوده و متاسفانه رها شده است.

وی اظهار داشت: برخی از نیلینگ‌های این گود به پایان زمان تضمین شده رسیدند و در چنین شرایطی در جوار گود سازه تبلیغاتی با ۱۲ شمع و با فاصله ۱.۵ متری گود اجرا شده است. در این سازه می‌خواهند تصویر خانه شهر را به معرض نمایش بگذارند.

شاکری افزود : حدود ۱۴ نیلینگ این گود به واسطه شمع‌های سازه تبلیغاتی قطع شده و دو بار هم در این گود با نشت آب مواجه شدیم . ضمن اینکه با ایجاد این گود ۱.۵ لاین ترافیکی میدان امام نیز بسته شده که به مختل شدن جریان ترافیکی انجامیده است.

وی خاطر نشان ساخت: ریزش این گود بسیار محتمل است و تا قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد باید فکری به حال این گود کرد.

شاکری در پایان افزود : ایجاد سامانه‌های ترافیکی و نظارتی نظیر سیفا (ثبت اطلاعات معاینه فنی ) برای تسهیل امور شهروندان است و این سامانه‌ها باید با هماهنگی های ایجاد شده در دسترس نهاد‌های نظارتی و کنترلی مانند پلیس راهور قرار گیرد و قابل استفاده باشد که امیدواریم این مهم هر چه زودتر اتفاق بیافتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید