پلمب ۱۷۶ تجهیز شهربازی در استان تهران

    کد خبر :66172

مدیرکل استاندارد تهران با اعلام خبر صدور مجوز برای اولین پارک آبی سرپوشیده در استان، بر تشدید اقدامات نظارتی و استانداردسازی تجهیزات بازی در شهربازی‌ها، از سوی این اداره‌کل تاکید کرد.

به گزارش بازتاب  به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، مسلم بیات با تاکید بر اینکه مجوز بیش از 310 تجهیز شهربازی در چهارماه نخست سال، صادرشده‌است، گفت: در این مدت، همچنین 176 تجهیز در شش شهربازی، بدلیل نداشتن ایمنی و شرایط استاندارد، پلمب شد.

بیات همچنین در خصوص افتتاح اولین پارک آبی سرپوشیده در استان تهران بنام “اُ پارک” در محدوده پارک چیتگر، گفت: این پارک آبی پس از تامین شرایط و الزامات استانداردهای مربوطه و با بازرسی‌های متعدد بازرسان این اداره‌کل، موفق به دریافت مجوز استاندارد شد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در 115 شهربازی فعال در استان، بیش از سه هزار تجهیز شهربازی بهره‌بردای شده‌است که بصورت مستمر توسط بازرسان این اداره‌کل بازرسی می‌شوند. در این راستا، در چهار ماه نخست سال، حدود 570 مورد بازرسی از این تجهیزات در استان، توسط بازرسان استاندارد، انجام شده‌است.

این مقام مسؤل همچنین با توجه به افزایش استفاده از این تجهیزات در تابستان، از شهروندان خواست حتما به برچسب و تاییدیه استاندارد تجهیزات مورد استفاده در شهربازی‌ها توجه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید