سعیدی: جریانات سیاسی برای انتخاب وزرا به رئیس‌جمهور فشار وارد نکنند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵
    کد خبر :65899

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پرهیز جریانات سیاسی از اعمال فشار به رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا، گفت که در انتخاب کابینه دوازدهم توانمندی و کارآمدی وزرای پیشنهادی باید ملاک عمل قرار گیرد.

محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: کابینه دوازدهم باید یک کابینه کاری و با گرایش مدیریت انقلابی و جهادی در این مقطع کنونی باشد. با توجه به مشکلات کشور و گره هایی که از نظر اقتصادی داریم، موضوع اشتغال، حمایت از تولید و مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی باید در کابینه آینده دنبال شود.

وی با بیان اینکه کابینه آینده باید به دور از حاشیه های سیاسی باشد، گفت: حاشیه های سیاسی باعث ایجاد مشکلات جدید و یا تشدید مشکلات خواهد شد. لذا جریانات سیاسی نباید در این زمینه فشاری به رئیس‌جمهور وارد کنند بلکه در انتخاب وزرای پیشنهادی باید توجه به واقعیات کشور، مشکلات فرارو و کارآمدی و توانمندی افراد مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من گرایش سیاسی وزرای کابینه آینده مهم نیست بلکه مهم این است که کابینه توانمند و عمل‌گرا متشکل از افراد کارآمد تشکیل شود و مشخص شود که فعالیت‌ها بر مبنای شایسته سالاری خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید