پروژه معماران زاها حدید در فستیوال نور کارلسروهه

    کد خبر :65734

پروژه‌ «عملکرد مورف»، آخرین تکنولوژی شبیه‌سازی فضایی دیجیتال را که توسط معماران زا‌ها حدید در تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی معماری آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، معماران زا‌ها حدید با همکاری اندی لومس و موباسر کاپادیا هنرمندان و محققان علوم کامپیوتری، در فستیوال نور کارلسروهه آلمان به اجرای یک پروژه نورآرایی پیشرفته خواهند پرداخت. این پروژه که «عملکرد مورف» نام دارد قرار است نمایشی پویا با نور بر روی یک کاخ باروک متعلق به قرن هفدهم کارلسروهه باشد.

این پروژه آخرین تکنولوژی شبیه سازی فضایی دیجیتال را که توسط معماران زا‌ها حدید در تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی معماری آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ارائه خواهد کرد. این ایده نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی و ابزار دیجیتالی می‌تواند برای طراحی بنا‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

پاتریک شوماخر، مدیر عامل این موسسه در این ارتباط می‌گوید: «فضاهای مجازی جدید با استفاده از داده‌های زمان واقعی برای تفسیر تعاملات مجازی تعریف شده است. این فضاهای دیجیتال با الگوهای گسترش تصادفی که در حقیقت روند تکاملی طبیعت را تقلید می‌کنند، توانایی شبیه سازی‌های متامورف و مورفوژنیک دیجیتال را نشان می‌دهند. به عنوان یک تفسیر معماری، این طرح، کار گروه تحقیقاتی معماران زا‌ها حدید را در این سیستم‌های تکراری توسعه می‌دهد.»

هانی رشید، لیس آن کوتوری و گرگ لین دیگر معماران شرکت کننده درفستیوال نور کارلسروهه هستند. این رویداد از ۳ آگوست تا ۱۰ سپتامبر اجرا خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید