جدیت کوثر در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان

    کد خبر :65715

شبکه بانکی کشور در طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از منابع قرض الحسنه می پردازد.

به گزارش ایلنا؛ درطرح ضربتی اعطای وام ازدواج، این موسسه نیز همراه با نظام بانکی کشور همواره خود را ملزم به ایفای نقش در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان و مساعدت به انجام این سنت حسنه می داند و از ابتدای سال جاری تا کنون 426 فقره وام ازدواج به مبلغ 45/500/000/000 ریال پرداخت نموده است.

بر اساس این گزارش؛ با توجه اهمیّت موضوع ازدواج جوانان و ضرورت فراهم نمودن زمینه لازم جهت تسهیل این امر خداپسندانه، موسسه اعتباری کوثر از زمان اتصال به سامانه ازدواج بانک مرکزی تا کنون تعداد 3,985 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 180/490/000/000 ریال به زوجین در شعب سراسر کشور پرداخت نموده است که حاکی از جدیت این موسسه در کمک به ازدواج جوانان می باشد .

این گزارش می افزاید: طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد آغاز و تا پایان شهریور به مدت ۹ هفته ادامه دارد و شبکه بانکی کشور در این طرح ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از منابع قرض الحسنه خود می پردازد که موسسه اعتباری کوثر نیز همگام با شبکه بانکی در این طرح ضربتی مشارکت دارد.

لازم به ذکر است تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین ۱۰۰ میلیون ریال و این مبلغ برای خانواده های معظم شهداء و ایثارگران 200 میلیون ریال می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید