تراز تجاری کشور در ۴ ماه اخیر منفی شد

    کد خبر :65655

کریمی گفت: دولت باید شرایط بهتری را در خصوص مدیریت اقتصادی و تجاری کشور ایجاد کند و از واردات غیرضروری به کشور جلوگیری به عمل آورد.

علی‌اکبر کریمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی اظهار داشت: مطمئنا هر تحریمی می‌تواند اثرگذار باشد و در هیچ زمانی هیچ کس از تحریم‌ها استقبال نمی کند.

وی با بیان اینکه این موضوع قطعا باعث سکته در اقتصاد کشور می شود گفت: اثرگذاری تحریم‌ها به تصمیمات مسئولان و فعالان اقتصادی کشور برمی گردد و این که باید این تصمیمات در جهت اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ملی کشور باشد.

کریمی خاطر نشان کرد: برای رو در رویی با چنین هجمه‌هایی و چرخش اقتصاد کشور باید ضمن خلق فرصت‌های جدید همانند سال‌های گذشته شرایطی را برای مقابله با تهدیدها فراهم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد تراز تجاری کشور افزود: تراز تجاری کشور در ۴ ماه اخیر منفی شده و این موضوع نشان می‌دهد تصمیمات درستی در حوزه صادرات و واردات کشور صورت نگرفته است.

کریمی تصریح کرد: این در حالی است که تراز تجاری کشور پیش از این مدت، مثبت بود .

وی افزود: دولت باید شرایط بهتری را در خصوص مدیریت اقتصادی و تجاری کشور ایجاد کند و از واردات غیرضروری به کشور جلوگیری به عمل آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید