منتظر فیلمنامه خوب در تلویزیون هستم

    کد خبر :65437

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» درباره اینکه بعد از این سریال دیگر در تلویزیون نبوده است، بیان کرد که قرار نیست در هر کاری بازی کند.

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چرا با وجود اینکه اولین کارش در یک سریال تلویزیونی بود اما این روزها در تلویزیون حضور ندارد، گفت: من همیشه دوست دارم در کارهایم پیشرفت داشته باشم بنابراین سعی می کنم در هر کاری حضور پیدا نکنم.

وی ادامه داد: شروع کار من با «کلاه پهلوی» به کارگردانی سیدضیاءالدین دری بود که به عنوان اثری که با دوربین ۳۵ ساخته شد به عنوان اولین تجربه من در مقابل دوربین از آن یاد می کنم. بازی من در این سریال که نقش اول کار محسوب می شد یک اتفاق بود و زمانیکه شما کار خود را با چنین اثری شروع کنید مسیر کاریتان دشوار می شود.

بازیگر فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی اظهار کرد: مخاطب من دوست داشت بعد از ایفای نقش اول «کلاه پهلوی»، در آثار خوب بازی کنم و خودم هم همین را می خواستم که خدا را شکر همین اتفاق هم رخ داد و من در سینما وارد کارهای خوبی شدم.

دانایی درباره حضور کمرنگش در تلویزیون عنوان کرد: من نه تنها در تلویزیون که در سینما هم پرکار نیستم چراکه کارگردان و تیمی که با آن کار می کنم برای من اهمیت دارد و با وسواس کارم را انتخاب می کنم. من در تلویزیون دوست دارم در اثری بازی کنم که مثل «کلاه پهلوی» باشد. فیلمنامه های زیادی در تلویزیون به من پیشنهاد می شود ولی منتظرم در اثری در حد و اندازه همین سریال بازی کنم.

بازیگر «آپاندیس» با اشاره به نبود فیلمنامه های خوب در این سال ها اظهار کرد: در این سال ها فیلمنامه خوبی وجود نداشت و من هم اگرچه چندان سریال های تلویزیون را دنبال نمی کنم اما فکر می کنم دیگر خیلی کارهای قوی شبیه «در چشم باد»، «مختارنامه»، «کیف انگلیسی»، «کلاه پهلوی» و… ساخته نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید