علت حادثه معدن یورت آزادشهر هنوز در ابهام

    کد خبر :65202

رئیس کمیسیون معدن خانه اقتصاد با بیان اینکه هنوز علت اصلی حادثه معدن یورت آزادشهر مشخص نشده است، گفت: بنا بر اعلام وزیر صنعت قرار بود علت اصلی واقعه سه هفته بعد اعلام شود اما متأسفانه هنوز خبری در این رابطه نیست.

سعید صمدی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به اینکه هنوز علت اصلی حادثه معدن یورت آزادشهر مشخص نشده است، اظهار داشت: نزدیک به سه ماه از این حادثه می گذرد و فقط مجلس یک گزارش اولیه را در مورد جزئیات حادثه اعلام کرده اما در نهایت مقصر اصلی حادثه معدن یورت آزادشهر مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه گزارش اولیه مجلس علت یابی حادثه معدن یورت آزادشهر نبوده است، افزود: بنا بر اعلام وزیر صنعت قرار بود علت اصلی واقعه سه هفته بعد اعلام شود اما متأسفانه هنوز خبری در این رابطه نیست و فقط وزیر جلسه تقدیر از یاری دهندگان حادثه معدن ذغال سنگ زمستان یورت گلستان برگزار می کند.

رئیس کمیسیون معدن خانه اقتصاد با اعلام اینکه علت یابی این حادثه دو نتیجه مهم را به دنبال دارد، گفت: نخست با معرفی علت حادثه پیشگیری هایی لازم برای جلوگیری از بروز حادثه انجام خواهد شد . همچنین در بحث قضایی هم برخورد مناسب با متخلفین انجام می شود.

صمدی اضافه کرد: با تغییر وزرا در دولت جدید احتمالاً مدیریت معدن هم تغییر پیدا می کند که در این شرایط بررسی حادثه معدن زغال سنگ یورت آزادشهر در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

به گزارش تسنیم،اواسط اردیبهشت امسال معدن ذغال‌سنگ زمستان یورت واقع در آزادشهر استان گلستان دچار حادثه شد که بر اثر 43 تن از کارگران جان خود را از دست دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید