رییس عقیدتی، سیاسی ارتش: انتخابات باعث افزایش ارتقای امنیت می شود

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به وضعیت کنونی منطقه حفظ و ارتقای امنیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و یکی از مهم ترین کارکردهای انتخابات ارتقای امنیت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم پنجشنبه در مراسمی با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه منطقه ای غرب با اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه ارتش حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور است، افزود: اولین مزیت برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ارتقای امنیت کشور در داخل و خارج از کشور است.
به گفته وی، مشارکت در انتخابات منجر به ثبات سیاسی کشور می شود چرا که برگزاری انتخابات عامل ارتقای رضایت گروه های سیاسی و اجتماعی می شود و وقتی تعادل و ثبات جامعه حفظ شود منجر به ارتقای امنیت موثر خواهد شد.
رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، مزیت دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را نزدیک شدن دیدگاه های مردم و دولت دانست و گفت: دولتی که با انتخاب مردم روی کار می آید از خواست و نیاز مردم آگاه است و براساس آن عمل می کند و این باعث ثبات سیاسی و ارتقای امنیت در سطح ملی و فراملی می شود.
او با بیان اینکه دشمنان منطقه ای و استکبار جهانی در پی لطمه و ضرب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: مزیت مردم سالاری به کیفیت و نتیجه برگزاری انتخابات بستگی دارد.
او در ادامه خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: انتخابات علاوه بر ارتقای امنیت کشور، موجب افزایش عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه مردمی برای خدمتگزاران در اجرای کارها و احساس مسئولیت آنها می شود.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: طبق فرموده امام ره و مقام معظم رهبری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ورود به جریان های سیاسی منع شده اند ولی این باعث نمی شود که آگاهی سیاسی نداشته باشند.
او در ادامه گفت: نیروهای مسلح باید از آگاه ترین قشرهای جامعه به مسائل سیاسی باشند ولی به معنای ورود آنها به سیاست نیست.
وی در معرفی خصوصیات رییس جمهوری منتخب مردم به شاخصه ها و معیارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند اشاره کرد و گفت: رییس‌ جمهور منتخب باید دارای ویژگی های تدین، امانتداری، صداقت و کارایی، شجاعت و اعتماد به نفس و ایستادگی در مقابل دشمنان باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: رییس‌ جمهوری منتخب باید با فقر و فساد در جامعه مبارزه و در اجرای عدالت و پیشرفت کشور و رضایت معیشت جامعه تلاش کند.
وی در پایان از خانواده های نیرو مسلح و آحاد مردم خواست، برای ارتقای امنیت و ثبات سیاسی کشور در انتخابات حضور پرشور و پر طراوتی داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید