تصویر لو رفته از دفترچه راهنمای آیفون 8

    کد خبر :65088

تصویر جدیدی از بسته‌بندی آیفون 8 منتشر شده است که نشان می‌دهد حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر از آیفون 8 حذف خواهد شد و این مدل به یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است.

جی اس ام؛ گفته می‌شود که پرچم‏دار جدید اپل با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد و مدت‎هاست که رندرهای مختلفی از آیفون 8 منتشر می‌‏شود که طراحی احتمالی پرچم‎دار جدید اپل را با حذف حاشیه‌‏های اضافی اطراف صفحه‎نمایش به نمایش می‎گذارد. به‎تازگی، تصویری از بسته‎بندی آیفون 8 منتشر شده است که نشان می‎‌دهد این گوشی پرچم‎دار فاقد حاشیه خواهد بود و تنها حاشیه اندکی در بالای صفحه‌نمایش برای تعبیه بلندگوی مخاطب و سنسور دوربین قرار دارد.

طراحی آیفون 8 در واقع از کاغذی به‎دست آمده است که درون جعبه پرچم‏دار جدید اپل قرار خواهد داشت. این کاغذ که نحوه خروج اسلات سیم‌کارت را به نمایش می‏گذارد، فاش کرده است که اطراف نمایشگر آیفون 8 فاقد حاشیه‎های اضافی خواهد بود و دکمه پاور در لبه سمت راست، بزرگ‏تر شده است. مدتی پیش، اعلام شده بود که علت افزایش اندازه دکمه پاور، ادغام سنسور اثرانگشت با آن است؛ هرچند، بنجامین گسکین ادعا می‎کند که آیفون 8 با سنسور یکپارچه با نمایشگر، راهی بازار خواهد شد. هم‎چنین، برخی گمانه‌‏زنی‌‏ها حاکی از این موضوع است که سنسور تشخیص اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل می‎شود.

 

مشخص نیست که تصاویر منتشر شده از بسته‎بندی آیفون 8 تا چه اندازه صحت دارد. با این‎حال، تصویر فاش شده با گمانه‌زنی‎های پیشین پیرامون آیفون 8 هم‏جهت است. تصویر فاش شده از نحوه خروج اسلات سیم‎کارت، هم‎چنین نشان می‎دهد که کلید Mute در لبه سمت چپ گوشی قرار دارد و حذف نشده است. کلیدهای تنظیم حجم خروجی صدا نیز از یک‎دیگر متمایز هستند.

جدا از این موضوع که سنسور اثرانگشت از لبه پایین دستگاه حذف شده است و حاشیه‎ چندانی در اطراف نمایشگر وجود ندارد، تصاویر فاش شده حاکی از این موضوع است که نسبت ابعاد احتمالی صفحه‎نمایش، 18 به 9 خواهد بود؛ این نسبت ابعاد، باعث می‎شود تا صفحه‎نمایش کشیده شود. برای بررسی دقیق‌تر، می‌توانید بررسی ال‌جی جی 6 و گلکسی اس 8 سامسونگ را که به نمایشگری با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز شده‏‌اند؛ بخوانید.

آیفون 8 تنها محصول امسال شرکت اپل نخواهد بود و به علت قیمت زیاد، این سازنده تصمیم گرفته است تا آیفون 7s و آیفون 7s Plus را نیز به همراه پرچم‌دار جدید خود ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید