هیلی از ادامه روند فشار آوردن آمریکا به ایران خبر داد

  • آرشیو
  • شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷
    کد خبر :65049

نماینده آمریکا در سازمان ملل با اعلام اینکه این کشور نمی‌تواند به ایران اعتماد کند، از از ادامه روند فشار آوردن واشنگتن به تهران خبر داد.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در پیامی توئیتری مدعی شد ایران از تروریسم حمایت می‌کند و به گفتار این کشور درباره پایبندی به الزامات بین‌المللی نمی‌توان اعتماد کرد.

او روز جمعه در پیام توییتری خود در اظهاراتی بی‌اساس علیه کشورمان آورد: «مسئله ایران همیشه به موضوع بی‌اعتمادی باز می‌گردد. حمایت گسترده ایران از تروریست‌ها بیانگر این است که نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد. نقض تعهدات ایران در قبال مساله موشکی بیانگر این است که نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد. شلیک دیروز نیز همین موضوع را بار دیگر نشان داد.»

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه گزافه‌گویی‌های خود افزود: «در دولت فعلی، اجازه نخواهیم داد ایران بدون هیچ پیامدی، به رفتارهایی ادامه دهد که منافع ما و متحدانمان را تهدید می‌کند. ما صرف اینکه این کشور در کلام بگوید به الزامات بین‌المللی خود پایبند است، به این کشور اعتماد نمی‌کنیم. تا زمانی که ایران به صورت کامل به الزامات خود در قبال قطعنامه‌های شورای امنیت پایبند نباشد، وارد آوردن پیامد‌ها به این کشور را ادامه خواهیم داد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید