انتقال شهرام ناظری به بیمارستان، پس از لغو کنسرت

    کد خبر :64709

شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی پس از لغو کنسرتش که قرار بود در قوچان برگزار شود، به دلیل خستگی و فشار به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقب های تیم پزشکی قرار گرفت.

پروژه «آواز پارسی» شهرام و حافظ ناظری بنا بود با اجرا در شهر قوچان افتتاح شود اما بنابر دلایلی این کنسرت لغو شد.

شهرام ناظری پس از لغو کنسرتش، به دلیل خستگی و فشار به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقب های تیم پزشکی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی این کنسرت ضمن تایید این خبر عنوان کرد که در حال حاضر استاد تحت مراقت های پزشکان قرار دارد و دستور استراحت مطلق داده شده است. هنوز حال عمومی ایشان رضایت بخش نیست.

دادستان قوچان به ایرنا گفته با وجود تذکرات مکرر در چند روز گذشته مبنی بر انتخاب محل نامناسب برای برگزاری کنسرت شهرام ناظری، عوامل اجرایی به این تذکرات توجهی نکردند که اکنون به طور رسمی محل در نظر گرفته شده برای اجرای این برنامه پلمب شده است.

کنسرت ناظری ها قرار بود ساعت 19:30 دیروز آغاز شود اما درهای سالن محل برگزاری پلمب و از ورود این گروه به داخل سالن جلوگیری شده است. از آنجا که هیچ اعلام رسمی‌ای مبنی بر لغو این کنسرت نشده بود، مخاطبان این اجرا در محل کنسرت حضور پیدا کردند و پس از ساعتها انتظار، محل برگزاری را ترک کردند.

بعد از مراجعه مدیرکل ارشاد به محل برگزاری کنسرت، حافظ ناظری خطاب به مردمی که تجمع کرده بودند گفت: «ای کاش آقایان مسئول زودتر می‌آمدند، تا حالا کجا بودند؟ بعضی از ما آنقدر می‌ترسیم و نگران از دست دادن صندلی‌هایمان هستیم که به موقع اقدام نمی‌کنیم.»
قرار است پول بلیت های گرفته شده برای این برنامه به خریداران عودت داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید