سرمربی تیم های بیلیاردی ایران: برای مدال آسیا به دوحه می رویم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۹:۵۹

سرمربی تیم های بیلیاردی ایران گفت: تلاش بازیکنان تیم ملی اسنوکر ایران قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر است.

« کامران شهلا» افزود: امیر سرخوش در رقابت های سال گذشته اسنوکر موفق به کسب جایگاه سوم آسیا شد و در این دوره از رقابت ها «حامد ذره دوست»، «علی روشنی کیا»، «سعید ابولسانی» به همراه «امیر سرخوش» اعضای تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
وی درخصوص غیبت «سهیل واحدی» در تیم ملی اسنوکر برای رقابت های قهرمانی آسیا گفت: واحدی به جمع حرفه ای های جهان پیوسته است و از نظر قانونی اجازه شرکت در این مسابقات را ندارد.
سرمربی تیم های بیلیاردی کشورمان درباره حریفان ایران در این رقابت ها گفت: تیم های چین، تایلند، هنگ کنگ، پاکستان از رقیبان اصلی ایران در این دوره از رقابت ها هستند.
شهلا به قهرمانی ایران در رقابت های شش توپ آسیا اشاره کرد و گفت: «احسان حیدری نژاد» نیز پیش از این در سال 2015 به عنوان بازیکن تیم ملی موفق به کسب نایب قهرمانی برای ایران شده بود و این روند ادامه خواهد داشت.
وی گفت: هم اکنون « سهیل واحدی» و «حسین وفایی» به جمع بازیکنان حرفه ای دنیا پیوسته اند و «امیر سرخوش» نیز در تلاش است در بین بازیکنان حرفه ای جهان قرار گیرد.
رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا از دوم تا نهم اردیبهشت ماه در شهر دوحه برگزار می شود و تمرینات تیم ملی اسنوکر کشورمان از روز گذشته 27 فروردین ماه در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید