ایل سوله: یکصد شرکت ایتالیایی در نمایشگاه تهران شرکت می کنند

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۰۶

روزنامه ‘ایل سوله’ با عنوان ‘توربین های ایتالیایی در ایران’ نوشت: نزدیک به یکصد شرکت ایتالیایی در نمایشگاه تهران شرکت خواهند کرد.روزنامه ایل سوله روز چهارشنبه افزود: نزدیک به یکصد شرکت عضو انجمن ملی صنایع مکانیک ایتالیا در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که از 6 الی 9 ماه مه (16 تا 19 اردیبهشت) در تهران برگزار می گردد، شرکت خواهند کرد.
‘ کارلو بانفی’ معاون انجمن ملی صنایع ایتالیا در این باره گفت : ایران بازاری است که صادرات به آن می تواند دو یا حتی سه برابر شود. اگر بخواهیم واقع بین باشیم برای امسال می توان از رشد 15 الی 20درصدی صادرات صحبت کرد. اما تصمیم دولت ترامپ برای ایجاد محدودیت های بانکی بر دورنمای این همکاری ها سنگینی می کند.
این روزنامه افزود: از مجموع یک میلیارد و دویست میلیون یورو صادرات ایتالیا به ایران در سال 2016، کمی بیش از یک سوم آن یعنی 410 میلیون یورو، به صنایع مکانیک در بخش استخراج و پالایش نفت اختصاص داشته است. کشورهای چین، هند و کره با توجه به حضور خود در بازار ایران در سالهای تحریم، از جمله رقبای سرسخت ایتالیا به شمار می آیند اما به گفته بانفی، ایتالیایی ها سرسختانه تلاش می کنند تا بلکه در سال های آینده به جایگاه خود در پیش از دوره تحریم ها در بازار ایران بازگردند. اما کار با ایران از مولفه های مختلفی از جمله نتایج انتخابات ریاست جمهوری در 19 می آینده، تاثیر پذیر می باشد.
همین روزنامه در گزارش دیگری با عنوان ‘ برگزاری نمایشگاه دکوراسیون از استان لومباردیا در تهران ‘ نوشت : در ماه جولای آینده در مجموعه بام و افق پارس واقع در محله فرمانیه تهران، اولین شوروم دکوراسیون چوبی از استان لومباردیا افتتاح خواهد شد. شرکت های مختلف فعال در این زمینه از استان لمباردیا در دو سال گذشته در تماس های خود با ایران به علاقه دست اندرکاران و همچنین قشر مرفه ایرانی به تولیدات ایتالیایی پی برده و درپی حضور در بازار ایران هستند.
شرکت پروموس، که مسئول بین المللی سازی اتاق بازرگانی میلان است ، بانی این ابتکارعمل به شمار می رود که به مدت دوازده ماه در تهران ادامه خواهد داشت. به گفته مدیر پروموس، شرکت های ایتالیایی در اولین مرحله در پی شناخت هر چه بیشتر بازار ایران و ویژگی ها و نیازمندی های آن هستند تا بتوانند متعاقبأ از طریق توزیع کنندگان ایرانی، در سراسر کشور حضور پیدا کنند. انجمن ملی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید