«چرخ شگفتی» وودی آلن فیلم اختتامیه فستیوال نیویورک شد

    کد خبر :63628

پروژه ای که در نیویورک توسط کارگردانی نیویورکی فیلمبرداری شده، مهم ترین فستیوال فیلم این شهر را به پایان می برد.

به گزارش  بازتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، نسخه ۲۰۱۷ فیلم «چرخ شگفتی» وودی آلن فستیوال فیلم نیویورک را به پایان خواهد برد.

منابع آگاه می گویند این فیلم که کیت وینسلت، جونو تمپل، جاستین تیمبرلیک و جیمز بلوشی در آن نقش آفرینی می کنند، توسط این فستیوال که معمولا به عنوان تخته پرشی برای فصل جوایز به حساب می آید، به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب شده است. سال گذشته، فیلم های «مهتاب» و «منچستر کنار دریا» در این رخداد به نمایش درآمده بودند که با فیلم مستند «سیزدهم» ایوا دوورنی افتتاح شده و با فیلم «شهر گمشده زی» با نقش آفرینی چارلی هانم به پایان رسیده بود. گفته می شود وینسلت که در این پروژه نخستین همکاری اش با وودی آلن را تجربه می کند، طوری بازی کرده که در فصل جوایز خوش خواهد درخشید.

مثل تمام فیلم های ساخته آلن، چیز زیادی در مورد خط داستانی «چرخ شگفتی» مشخص نیست، اما گفته می شود این یک پروژه درام خواهد بود که داستانش در دهه پنجاه میلادی در شهر نیویورک به وقوع می پیوندد. علاوه بر کارگردانی این فیلم، آلن مسئولیت نوشتن فیلمنامه آن را هم بر عهده داشته است.

جدیدترین فیلم آلن یعنی «کافه سوسایتی» در فستیوال فیلم کن سال ۲۰۱۶ پیش نمایش شد اما فستیوال نیویورک در شهر زادگاه خود او به نمایش درمی آید و «چرخ شگفتی» هم در همین شهر فیلمبرداری شده است.

امسال، فیلم «آخرین پرچم برافراشته» ساخته ریچارد لینکلیتر فیلم افتتاحیه پنجاهمین فستیوال فیلم نیویورک خواهد بود که از روز بیست و هشتم سپتامبر کارش را آغاز می کند و تا روز پانزدهم اکتبر ادامه خواهد داشت.

«چرخ شگفتی» توسط آمازون استودیوز و یک شریک توزیع نامشخص در روز اول ماه دسامبر به صورت سینمایی اکران خواهد شد که دقیقا تاریخی عالی برای در نظر گرفته شدن در رقابت اسکار است. امسال آمازون حضوری قدرتمند در این فستیوال خواهد داشت. این استودیو پشت «آخرین پرچم برافراشته» و «شگفت زده» ساخته تاد هینز است که آن هم در فستیوال پخش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید