بررسی «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری در رادیو

    کد خبر :63321

برنامه «تهران در شب» رادیو تهران، بامداد جمعه به فیلم سینمایی مهران مدیری ـ «ساعت ۵ عصر» ـ می‌پردازد.

به گزارش بازتاب  به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مریم‌السادات آصفی، تهیه‌کننده برنامه «تهران در شب» بامداد جمعه‌ها با بیان این خبر گفت: در کافه هنرِ تهران در شب، در بخش فیلم علاوه بر آمار فروش اکران‌ها و خبرهای سینمایی به فیلم «ساعت ٥ عصر» که فیلمی رئال، کمدی با سوژه‌ای تلخ است، می‌پردازیم. این فیلم به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری روی پرده های سینما در حال اکران است.
تهیه گزارش‌های مردمی از قبل و بعد از تماشای این فیلم از دیگر بخش هایی است که به آن پرداخته خواهد شد؛ در بخش موسیقیِ کافه هنر هم به رونمایی غمنومه‌ی فریدونِ حسین علیزاده می‌پردازیم و مستندی هم از این رونمایی خواهیم داشت که آرزو مددی تهیه آن را بر عهده دارد.

او ادامه داد: علاوه بر موضوعات بالا، مریم محبی مهمان برنامه است، محبی ١٨ سال دارد و نخستین بانوی ایرانی در مسابقات جهانیِ دو و میدانی و به دلیل رکورددار بودن در مسابقاتش لقبِ پدیده سال ورزش را کسب کرده است.

آصفی افزود: آیتم‌هایی از جمله کافه هنر، اخبار هفته، برداشتِ آزاد، کاغذ رنگی، داستان شب و … برای این برنامه پیش‌بینی شده است. این برنامه همراه با تعامل مخاطبان درباره موضوع برنامه و سوال از مهمان به صورت تلفنی و پیامکی است.

برنامه تهران در شب در گروهِ برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران تهیه و در ساعت ١٢ بامداد جمعه ها پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید