اموجی‎های جدید به زودی در تمامی نسخه‌های اندروید

    کد خبر :62879

به زودی اموجی های جدید در دسترس کاربران اندروید، بدون توجه به نسخه ی اندروید قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اموجی ها در زندگی مجازی ما بسیار پر کاربرد شده اند. در موقعیت های مختلف از اموجی ها استفاده می شود از جمله؛ در فیسبوک، پست های توییتر، مکالمات خصوصی و چت های گروهی. اموجی ها به طور مداوم در حال گسترش هستند. فقط در ماه گذشته، سازمان Unicode 10 تعداد 56 اموجی جدید را ثبت کرده است. ولی این بدان معنا نیست که تمام کاربران اندروید بتوانند این اموجی های جدید را مشاهده نمایند تا زمانی که به آخرین نسخه سیستم عامل، به روز رسانی کنند. پس ممکن است بسیاری از کاربران از دیدن این اموجی ها محروم شوند.

اما با این حال به نظر می رسد توسعه دهندگان اندروید سخت در حال تلاش هستند تا این اموجی ها را در دسترس تمام کاربران اندروید نسخه کیت کت 4.4 به بالاتر قرار دهند. شرکت گوگل سعی دارد تا در زمان انتشار نسخه جدید اندروید 8.0 یک بانک پشتیبانی جدید به نام EmojiCompat معرفی کند. این بانک اطلاعاتی فونت هایی را به گوشی اضافه می کند تا گوشی های هوشمند برای نمایش اموجی های جدید مشکلی نداشته باشند.

پس از رونمایی EmojiCompat، توسعه دهندگان برنامه ها می توانند آن را به اپلیکیشن های خود اضافه کنند تا کاربران به جای یک جعبه سیاه همراه X داخل آن، تصویر شکلک را مشاهده نمایند. ولی باید تا زمان اجرایی شدن این اقدام منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید