شرایط تولید «بیداری در ساعت ۲۵» فراهم شد

    کد خبر :62738

طوفان نهان‌قدرتی فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای «بیداری در ساعت ۲۵» را درباره نقش زنان در جنگ می‌سازد.

طوفان نهان قدرتی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی پیش‌تولید فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای با عنوان «بیداری در ساعت ۲۵» را آغاز کرده ایم، البته باید بگویم که من فیلمنامه این اثر را حدود یک سال پیش در دست داشتم و قرار بود همان موقع ساخته شود اما به دلیل تامین نشدن بودجه و خلف وعده هایی که انجام شد، سراغ ساخت «زُنا» رفتم اما حالا بعد از یک سال، شرایط برای ساخت «بیداری در ساعت ۲۵» مهیا شده است و ما ۲۰ مردادماه فیلمبرداری آن را آغاز می کنیم.

وی افزود: فیلمبرداری این اثر کوتاه حدود یک هفته به طول می انجامد و در نهایت تا پایان مردادماه ضبط آن در تهران به پایان می رسد. این را هم باید بگویم که من پیشتر ۲ اثر دیگر درباره دفاع مقدس ساخته بودم و در واقع «بیداری در ساعت ۲۵» در امتداد همان ۲ اثر و موضوع این فیلم درباره نقش زنان در جنگ است.

نهان قدرتی بیان کرد: «بیداری در ساعت ۲۵» درباره زنی است که همسرش یک جانباز شیمیایی است اما بعد از ۲۷ سال مراقبت از او، همسرش به شهادت می رسد و احساس تنهایی می کند، به همین ترتیب با وجود اینکه به لحاظ روحی به هم می ریزد اما به زندگی ادامه می دهد.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: هرچند سال های زیادی از وقوع جنگ گذشته است اما باید بپذیریم که این اتفاق جزو تاریخ کشور ما است و باید درباره آن به ارایه آثاری بپردازیم با این حال برخی از مسئولان دولتی تنها به دادن شعار در این رابطه بسنده می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید