روحانی از اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان معتدل خواسته برای کابینه لیست دهند

    کد خبر :62565

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان به ارائه جزئیاتی از دیدار اخیر اعضای این شورا با روحانی پرداخت.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره دیدار اخیر اعضای کمیته تعامل با دولت با حجت‌الاسلام روحانی، گفت: جلسه‌ای که بین کمیته تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری و رئیس‌جمهور برگزار شد، مفید و ارزشمند بود. اعضای کمیته تعامل موضوعاتی که در شورای عالی در ارتباط با بحث دولت دوازدهم مطرح بود را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

وی افزود: در ارتباط با شهر تهران هم گزارش کوتاهی درباره چالش‌های این شهر و مشکلات مالی به وی عرض کردیم. در ارتباط با دولت آینده هم هر آنچه که در واقع بین اصلاح‌طلبان بحث هست، مطرح شد و همه اعضای کمیته دقایقی صحبت کردند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه قرار شد تعامل در این سطح ادامه داشته باشد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور هم به نکات زیادی درباره برنامه برای جوانان و حضورشان در دولت آینده و همچنین معضلات و چالش‌های شهری پرداختند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: در ارتباط با ملاک قرار گرفتن رای اکثریت در دولت دوازدهم و چینش کابینه صحبت شد که آقای روحانی هم این موضوع را کاملا قبول داشت و تایید کرد و گفت که حتما این موضوع رعایت می‌شود. دکتر روحانی در این جلسه گفت که پشتوانه اصلی دولت مردم هستند و قطعا خواست و مطالبات آنها در دولت دوازدهم مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جلسه بسیار خوبی بود و عمده نکات مدنظر شورای عالی با آقای روحانی در میان گذاشته شد، گفت: در ارتباط با حضور اصلاح‌طلبان در دولت هم روحانی در آن جلسه گفت که دولت هنوز قطعی نشده و همان‌طور که از اصولگرایان معتدل خواستم، از شما هم می‌خواهم لیست مورد نظر خودتان را برای دولت ارائه دهید.

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید