تشبیه وضع واشنگتن به چاه توالت از سوی رئیس‌جمهور آمریکا!

    کد خبر :62361

دونالد ترامپ در جمع پسران پیشاهنگ ویرجینای غربی، وضع سیاسی در آمریکا را به «چاه توالت» و «مرداب» تشبیه کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، وضع سیاسی این کشور را به «چاه توالت» و «مرداب» تشبیه کرد.

او که در جمع پسران پیشاهنگ در ویرجینای غربی سخنرانی می‌کرد، گفت: ریاست جمهوری آمریکا برای من افتخار بزرگی است، اما حضور در جمع گروه بزرگی از جوانان میهن‌پرست آمریکا افتخار بزرگ تری است.

رئیس جمهور آمریکا خطاب به پیشاهنگان پسر آمریکا گفت شما به عنوان رهبران کشورمان و سران جوامع در بخش‌های مختلف این کشور، ارزش‌های کشورمان را، که با بحران مواجه شده‌اند، تقویت خواهید کرد.

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت آمریکا شهروندانی بهتر از پیشاهنگان پسر ندارد و اصول، سنت‌ها و مهارت‌هایی که پیشاهنگان پسر در مراکز پیشاهنگی می‌آموزند هم به حفظ زندگی آن‌ها و هم به حفظ آمریکا کمک می‌کند.

او گفت ده نفر از اعضای کابینه از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور، و همچنین شماری از مسئولان دولت آمریکا اعضای جامعه پیشاهنگی این کشور هستند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنرانی خود در جمع پسران پیشاهنگ این کشور همچنین گفت:« من به واشنگتن و کاخ سفید رفتم و همه سیاستمداران را دیدم و باتلاق موجود را دیدم. این اصلا مکان خوبی نیست. من اعلام کرده‌ام باید به جای عبارت باتلاق سیاسی از عبارت «چاه مستراح» و یا شاید «مرداب» استفاده کنیم.»

دونالد ترامپ هشتمین رئیس جمهور آمریکا بود که در تجمع پیشاهنگان پسر آمریکا سخنرانی کرد. بیش از ۴۰ هزار پیشاهنگ و مسئولان بخش پیشاهنگی این کشور در تجمع ده روزه پیشاهنگان در ویرجینای غربی شرکت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید