مسواک‌های مجهز به دوربین هم تولید شد

    کد خبر :62245

یک دوربین پیشرفته ی جمع و جور داخل مسواک های ONVI Prophix طراحی شده که با آن می توانید کوچکترین قسمت های دهان را ببینید.

شرکت تولید کننده ی مسواک می گوید که این مسواک ها تصویر شفاف و واضحی را هنگام مسواک زدن از طریق ضبط فیلم به شما ارائه می دهد.

شاید شما هم با این چالش روبرو باشید که در هنگام مسواک زدن به دلیل ندیدن قسمت های درون دهان نتوانید آن طور که شایسته است دندان هایتان را مسواک بزنید. بسیاری از قسمت های دهان برای افراد قابل دیدن نیست و بیشتر توجه به دندان های جلویی است. به همین دلیل اگر دقت کرده باشید دندان هایی که به سختی در آینه دیده می شوند بیشتر در معرض پوسیدگی و آسیب قرار دارند.
اما به تازگی یک فناوری خلاقانه برای حل این مشکل وارد بازار شده است. مسواک های مجهز به دوربین این امکان را به شما می دهد تا عمق دهان خود و همه ی قسمت های دندانهایتان را ببینید.

یک دوربین پیشرفته ی جمع و جور داخل مسواک های ONVI Prophix طراحی شده که با آن می توانید کوچکترین قسمت های دهان را ببینید. شرکت تولید کننده ی مسواک می گوید که این مسواک ها تصویر شفاف و واضحی را هنگام مسواک زدن از طریق ضبط فیلم به شما ارائه می دهد. این موضوع باعث رعایت بیشتر بهداشت دهان و دندان و به دنبال آن امراض معده و روده و از این قبیل خواهد شد.

این مسواک های پیشرفته با استفاده از دوربین های HD فوق پیشرفته امکان نمایش در تلفن همراه را دارد. همچنین این مسواک ها می توانند تصاویر 10MP را از دندان بگیرند. البته کارآیی این مسواک ها به همین موارد محدود نمی شود. قسمت لاستیکی طراحی شده در این مسواک امکان ماساژ لثه، از بین بردن لکه و جرم را به مصرف کنندگان خواهد داد. مسواک های مجهز به دوربین با باطری لیتیم-یون شارژ می شود.

این مسواک به همراه یک برنامه تلفن همراه ارائه شده تا کاربران بتوانند عادات مسواک زدن خود را دنبال کنند. سازندگان امیدوارند که این تولید بتواند به مردم در پیگیری قسمت های نادیده دندان ‏ها و رسیدگی به مناطق دارای آسیب کمک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید