سوء تفاهم براى خانه خورشید روى صحنه مى‌رود

    کد خبر :62179

نمایش «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو به کارگردانى جواد مولانیا جمعه ٦ مرداد در تئاتر باران به زبان فرانسه به نفع خیریه خانه خورشید روى صحنه مى‌رود .

به گزارش خبرنگاران پویا، جواد مولانیا نمایشنامه «سوتفاهم» آلبر کامو را 11 تا 16 تیرماه سال جاری با بازی نازنین خلیلیان، تیفن دالمس، مهرناز فراهانی و محمد ذبحی به زبان اصلی (فرانسوی) در تماشاخانه باران روی صحنه برد.

اکنون این کارگردان جوان در یادداشتی از ادامه این نمایش به نفع خیریه خانه خورشید در تماشاخانه باران خبر داده است. در این یادداشت آمده است: «اجراى نمایش سوء تفاهم نوشته آلبر کامو و به کارگردانىِ بنده حقیر با موفقیتى که در باورم نمی‌گنجید به پایان رسید، انتظار نداشتم نمایشى که به زبان فرانسه و با ترکیب بازیگران ایرانى و فرانسوى و با بالانویس فارسى اجرا می‌شود، این چنین مورد استقبال شما مخاطبان فهیم قرار گیرد؛ اما اکنون پس از اتمام اجراى آن، با گروهم تصمیم گرفتیم این خوشنودى و رضایت رابا یک کار نیک و خیر پایان دهیم . پایانى که خود آغازِ یک راه است.

خانه خورشید نهادى غیردولتى است که حمایت و تیمار از زنان آسیب دیده سرزمینمان را به دوش می‌کشد.این زنان کنار ما زندگى می‌کنند، آبرومندانه همراه ما نفس می‌کشند و براى گذرانِ زندگىشان، مرارت‌ها و آسیب‌هاى جدى دیده‌اند. حالا چشم به شما دوخته‌ایم که چگونه با خرید بلیت نمایش ما همراه با گروهمان خانه خورشید را روشن نگاه می‌دارید.»

عوامل این نمایش عبارتند از عطیه شریعتی (دستیار کارگردان)، کهبد تاراج (مدیر تولید)، ادریس محمدى (طراح پوستر)، مینو جان محمدى (انتخاب موسیقى) و سارا حدادى (مشاور رسانه‌اى -مکث) اشاره کرد.

این نمایش توسط بازیگران ایرانی و فرانسوی و به زبان فرانسه و همراه بالانویس فارسی ساعت ١٩ اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان مى توانند جهت تهیه بلیت این نمایش به گیشه تیاتر باران و یا سامانه تیوال مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید