«کوپال» از جشنواره‌ای در آمستردام جایزه گرفت

    کد خبر :61861

فیلم سینمایی «کوپال» بهترین فیلم سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Around در شهر آمستردام هلند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «کوپال» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی توانست در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم Around که هر ساله در شهر آمستردام هلند برگزار می‌شود به عنوان بهترین فیلم سینمایی این رویداد شناخته شود.

ماه گذشته در بخش فیلم‌های بلند سینمایی این جشنواره آثاری از آمریکا، چین، هلند، کانادا، برزیل، تایوان، هنگ کنگ و جمهوری چک حضور داشته‌اند که فیلم «کوپال» توانسته است جایزه‌ بهترین فیلم بلند این جشنواره را به دست آورد.

جشنواره فیلم Around، یک رویداد بین‌المللی، مستقل و آنلاین است که به صورت ماهانه و سالانه در بخش‌های فیلم‌ بلند سینمایی، کوتاه، مستند، انیمیشن و دانشجویی در چهار کشور هلند، فرانسه، آلمان و اسپانیا برگزار می‌شود.

«کوپال» اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی است که سال گذشته در بخش مسابقه‌ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

موضوع این فیلم حول محور حفاظت از محیط زیست و حمایت از حیوانات است و داستان آن در مورد یک شکارکُش و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که درست قبل از تحویل سال نو درگیر ماجرایی پیچیده شده و تا انتهای فیلم گرفتار چالشی غریب در زندگی‌اش می‌شود.

لوون هفتوان، نازنین فراهانی و پوریا رحیمی سام بازیگران اصلی این فیلم هستند و سگی به نام شارون نیز یکی از نقش‌های مهم و کلیدی این فیلم را بازی می‌کند.

«کوپال» اردیبهشت امسال در بخش بازار سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز روی پرده رفت و پاییز امسال نیز در سینماهای کشور به نمایش عمومی درمی آید.

بعضی از عوامل اصلی این فیلم عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی، مجری طرح: سیامک کاشف آذر، مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح چهره ‌پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: میترا مهتریان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی متن: بابک میرزاخانی، مدیر صدابرداری: حامد صمد زاده، تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی، دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی، طراح لباس: میترا آسیایی، جلوه‌های تصویری و عنوان بندی: امیر مهران، منشی صحنه: صفورا برسان، عکاس: علی دلک آبادی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید