گلزنی یک بازیکن جوان جلوی ریخت و پاش ارزی در باشگاه را می‌گیرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰
    کد خبر :614079

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از گلزنی مهدی عبدی گفت: با اصرار خواستم قراردادش تمدید شود تا او جلوی ریخت و پاش های دلار و یورو در پرسپولیس را بگیرد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران با گلزنی مهدی عبدی گفت: پرسپولیس بازی بسیار مهمی را برد که قطعا تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان می گذارد.

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس افزود: مهدی عبدی را از پرسپولیس قائمشهر به تیم امید اضافه کردیم. وقتی با او کار کردیم متوجه پیشرفت قابل توجهش شدیم و خودم خواستم تا قراردادش تمدید شود. فوتبالیست سالمی است و خیلی خوب می داند که چطور باید زندگی کند تا دچار حاشیه نشود.

وی درباره حضور این بازیکن در زمین مسابقه افزود: آقای کالدرون از انگیزه بالای او و جوانی اش در لحظات پایانی استفاده کرد تا به نوعی حریفش را غافلگیر کند. عبدی بسیار جنگنده است. روزی نیست که تمرین نکند. دو روز قبل از دربی سر تمرین امیدها آمد. به او گفتم خودت را نباز. شک نکن موفق می شوی. راستش کمی دلخورم که کسی از کاری که برای پایه ها می کنیم یاد نمی کند اما مهم هم نیست. چیزی جز موفقیت پرسپولیس اهمیت ندارد و من مطمئنم عبدی راهی را نشان داد که سال هاست من فریاد می زنم.

حلالی در خصوص عملکرد مهاجم جوان سرخپوشان مقابل استقلال تهران در دربی نودم پایتخت تاکید کرد: او یک گل زد و دو پاس بسیار مهم به هم تیمی هایش داد. به خوبی هم با حریف درگیر شد . توپ ربایی کرد. مهم تر از تمام اینها رشد چنین بازیکنان جوانی در تیم های پایه است که مانع از ولخرجی های باشگاه ها و حتی پرسپولیس در جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی برای دادن دلار و یورو به آنها می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در این بازی تاکید کرد: مهم ترین موضوع در چنین دیدارهای حساسی کسی سه امتیاز است که خوشبختانه پرسپولیس به آن دست یافت ولی به هر حال طبیعی است که این تیم هنوز ضعف هایی را دارد که نیاز به زمان است تا آنها را برطرف کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید