ضرورت تکیه بر جوانان و توان داخلی

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
    کد خبر :613565

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تنها راه پیشرفت کشورمان و عبور از توطئه‌ها اعتماد و اتکا به توانمندی های داخلی و جوانان است و نباید به لبخندهای عوامل استکبار دل خوش کنیم.

علی اکبر کریمی در گفتگو بامهر، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی بزرگترین توطئه ای بود که توسط استکبار جهانی و عوامل منطقه ای آن و با عاملیت رژیم بعثی عراق و صدام حسین انجام شد اما به آنان اثبات شد که مردم ایران برای حفظ آرمان ها، ارزش ها، استقلال و هویت ملی و دینی خود در مقابل دشمنان می ایستند و به هیچ وجه روی این مسائل با دشمن سازش نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گاه نباید به لبخندهای عوامل استکبار دل خوش کنیم، ادامه داد: ما باید همواره هوشیار باشیم و صحنه تعاملات جهانی را با بصیرت رصد کنیم و برای مقابله با هر توطئه ای علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی آمادگی داشته باشیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: تجربه سال های دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران بدون وابستگی به قدرت های خارجی و صرفا با اتکا به ایمان باور الهی، تلاش، جهاد و به کارگیری همه استعدادها و ظرفیت های داخلی می‌تواند بر دشمن غلبه کند.

کریمی با بیان اینکه تنها راه پیشرفت کشورمان و عبور از توطئه‌ها اعتماد و اتکا به توانمندی های داخلی و جوانان است، متذکر شد: همان طور که در دفاع مقدس بار اصلی جنگ روی دوش جوانان بود، در شرایط فعلی و در همه صحنه ها هم باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی، ایثار، دوری از منفعت طلبی و تفرقه در سال‌های دفاع مقدس منجر به پیروزی جمهوری اسلامی شد، تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن برای ما محدودیت ها و توطئه های مختلفی به ویژه در عرصه اقتصادی و فرهنگی ایجاد کرده است، باید ویژگی‌های مذکور را سرلوحه خود قرار دهیم و همچنین با انسجام ملی، وحدت، عدم اعتماد به بیگانگان و هوشیاری نسبت به توطئه ها و دسیسه های آنان از مشکلات عبور کرده و گام دوم انقلاب اسلامی را مقتدرانه طی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید