بازدید معاون وزیر کشور از خط ۶ مترو در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

    کد خبر :613393

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از خط ۶ متروی تهران بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات شرکت بهره برداری متروی تهران در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برای ارایه خدمت به مردم پایتخت قرار گرفت.

مهدی جمالی نژاد در این بازدید از آمادگی سامانه‌های حمل و نقل عمومی شهرداری‌ها برای بازگشایی مدارس در کشور همچنین کلانشهر تهران و متروی تهران برای جابه جایی مسافران در آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: تاکنون ۹ کیلومتر از خط ۶ متروی تهران به بهره برداری رسیده و در ایستگاه‌های دولت آباد، بعثت و شهدا در حال خدمت رسانی است.

وی از افتتاح ایستگاه امام حسین (ع) در آینده ای نزدیک خبر داد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور همچنین از اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری‌های کشور در آستانه اول مهر خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بازسازی حداکثری ناوگان موجود، سازمان‌های اتوبوسرانی شهرداری‌های کشور با حداکثر توان آماده خدمات دهی به مسافرین خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، وی از آمادگی سامانه‌های دیگر حمل و نقل عمومی درون شهری اعم از قطار شهری و تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایسنا ،لازم به ذکر است خط ۶ متروی تهران که از سولقان در شمال غرب تهران آغاز می‌شود و پس از طی ۲۴ کیلومتر و ۳۰ ایستگاه به ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید