مسابقات جهانی آلمان از المپیک سخت‌تر است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۵۳
    کد خبر :613277

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: کسب نتیجه در رقابتهای جام جهانی آلمان بسیار دشوار است ولی امیدواریم نمایندگان کشورمان بهترین عملکردشان را ارائه کنند.

رضا خیرخواه در گفتگو با مهر در خصوص تمرینات تیم ملی گفت: خوشبختانه با حمایت های فدراسیون، اردوی تیم ملی با جدیت و انگیزه بالا تا هفتم مهر که اعزام داریم ادامه دارد.

وی افزود: رقابتهای ژیمناستیک جام جهانی آلمان از المپیک هم سخت تر است چرا که در این مسابقات ۳۰۰ شرکت کننده قدرتمند حضور دارند و در واقع این رقابتها سخت ترین اعزامی است که می توانیم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ادامه داد: توقع از ما در این رقابتها بسیار بالا است. ما ۱۵ سال پیش در این مسابقات شرکت کرده بودیم و در رده های ۲۵ تا ۳۰ قرار گرفتیم ولی حالا چون کیخا مدال آورده است پنجم هم شود همه می گویند نتیجه خیلی خوبی نبوده است.

وی افزود: در این مسابقات هرکس جزو سه نفر برتر قرار بگیرد سهمیه المپیک کسب می کند در غیر این صورت مجموع نتایج در سه مسابقه ورزشکاران برای اختصاص سهمیه المپیک در نظر گرفته می شود. امیدوارم نمایندگان کشورمان چه کیخا و چه کهنی بتوانند بهترین عملکردشان را ارائه کنند و نتیجه خوبی در این رقابتها بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید