استارتاپ خوگر در نمایشگاه الکامپ 23 رونمایی شد

    کد خبر :61208

الکامپ ۲۳ شگفتی های مختلفی داشته که مهم ترین آنها حضور پررنگ استارتاپ ها در آن بوده است یکی از استارتاپ های حاضر در الکامپ خوگر بوده که قرار است صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی را متحول کنند.این استارتاپ از سال ۹۲ شروع به فعالیت کرده و در تلاش دارد پلی باشد میان حوزه دکوراسیون و فناوری.
به گفته امیر اسفندیاری مدیرعامل شرکت خوگر این پروژه با بودجه ناچیزی به وجود آمده و قدم به قدم پله های ترقی را طی کرده است .
وی که در خلال برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ و در حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران صحبت می کرد افزود : هدف خوگر ایجاد پایگاهی مرجع در حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی کشور است که بتواند بازار سنتی این حوزه را به سمت مدرنیت سوق دهد.
مدیرعامل شرکت خوگر با بیان اینکه خوگر شرکتی در زمینه مبلمان است و تولید کننده را از طریق سایت به مصرف کننده وصل می کند اظهار داشت : از نظر سازمان های مختلف این شرکت یک شرکت خدماتی است و به روش بازاریابی کار می کند ما هیچ کالایی را در انبار نگهداری نمی کنیم و با توجه به نیاز مشتری آنها را سفارش می دهیم.
وی ادامه داد : شرکت خوگر فروش خود را در اوایل سال 94 به طور رسمی شروع کرده است و تا کنون توانسته است که بیش از 100 تامین کننده و بیش از 5000 کالا را به خود جذب کند.
امیر اسفندیاری گفت : بازه زمانی خرید تا تحویل با توجه به نوع کالا متفاوت است یعنی بعضی از کالاها در انبار تولید کننده وجود دارند که تحویل آنها بین 24 تا 48 ساعت طول می کشد ، اما برخی از کالا ها که میبایست پروسه تولید را طی کنند تحویل آنها بین یک هفته الی یک ماه طول خواهد کشید.
وی افزود : خوگر در حال طراحی بخش سه بعدی برای مشتریان است تا تصور آنها در مورد آن محصول بهتر شود.
این مدیرعامل استارتاپ ایرانی ادامه داد : خوگر کالاهای تولید کنندگان را در هنگام بروز مشکل (مشکل رنگ ، پارگی و … ) تعویض خواهد کرد و همچنین برای ارتباط با کشورهای دیگر در خصوص آشنایی بازار مبل و طراحی دکوراسیون و همچنین برای نیل به هدف صادرات این محصولات نسخه انگلیسی سایت را نیز طراحی کرده است.
گفتنی است به گفته مدیرعامل این استارتاپ تمامی محصولاتی که به دست مشتریان می رسد براساس نرخ اولیه ای که شرکت تولید کننده تعیین کرده به فروش می رسد و هیچ مبلغی به کالا اضافه نمی شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید