آزمون عملی استخدام نیرو در مشاغل آتش نشانی مهرماه برگزار می‌شود

    کد خبر :611829

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری آزمون عملی استخدام نیروی انسانی در مشاغل آتش نشانی در مهرماه امسال خبر داد.

عباس کرکه آبادی ، درباره این آزمون گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای انجام خدمت در امر خطیر امداد و نجات در حوزه آتش‌نشانی شهرداری‌های کشور با در نظرگرفتن مقتضیات جغرافیایی، بومی، جمعیتی و ضرورت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ایستگاه‌ها و سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین به منظور ایجاد فرصت جذب نیروی انسانی توانمند و شایسته برای انجام وظایف و ماموریت‌های مشاغل مذکور متناسب با نیاز هر شهرداری، مجوز جذب ۴ هزار نفر را اخذ کرد.

وی افزود: برای جذب این ۴ هزار نفر در آتش نشانی‌ها مقدمات برگزاری آزمون استخدامی پیمانی در استان‌ها انجام شد و این آزمون در چهار رشته شغلی کارشناس آتش نشان، کاردان آتش نشان، آتش نشان و راننده وسایل نقلیه سنگین در ۶۷ شهر و ۱۱۶ حوزه امتحانی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

وی یادآورشد: در این آزمون ۱۰۶ هزار و ۳۸۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، ۹۲ هزار و ۹۶۲نفر در آزمون شرکت کرده و ۱۳ هزار و ۴۲۲ نفر غایب بودند.

کرکه آبادی گفت: نتایج مرحله اول آزمون استخدام نیروی انسانی در مشاغل آتش نشانی و پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت استخدام شامل ۱۰ هزار نفر، ۲۳ شهریور ماه اعلام شد.

وی متذکر شد: پذیرفته شدگان باید طبق جدول مکان و زمان درج شده در کارنامه خود مراجعه و مدارک لازم را ارائه کنند و پس از بررسی و تکمیل مدارک، افرادی که مدارک آنها تایید شده برای آزمون عملی معرفی خواهند شد.

کرکه آبادی با بیان اینکه آزمون عملی در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: فرآیندهای مربوطه بزودی اعلام می‌شود و نتیجه نهایی آزمون پس از اعلام نتایج آزمون عملی و سایر مراحل قانونی صورت می‌پذیرد.

وی در خاتمه یادآور شد: از سال ۱۳۹۰ تاکنون این اولین آزمون استخدامی شهرداری‌ها است که به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید