تهران دومین استان کم‌برخوردار کشور از نظر سرانه‌های آموزشی

    کد خبر :611679

استاندار تهران گفت: استان تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است.

انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان شهریار طی سخنانی بیان کرد: در سال ۹۸ شاهد سالی متفاوت به لحاظ بودجه ای از سال های قبل هستیم و امسال جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی را شاهدیم اما به لطف خدا ، ملت ایران همچون همیشه سربلند و پیروز این جنگ هستند.

استاندار تهران وی بااشاره به نامگذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: اگر بتوانیم شعار رونق تولید را محقق کنیم اقتصادی مستقل و پویا خواهیم داشت و این استقلال نفوذ ناپذیر است.

ویبیان اینکه در سال های گذشته نگاهی غیرکارشناسی بر شهریار حاکم بود گفت: در گذشته شهرستان هایی به مراتب با جمعیت کمتر تبدیل به فرمانداری ویژه شدند و شهرستان شهریار از هر حیث برای ما ویژه است.

استاندار تهران گفت: محوریت ارائه خدمات تخصصی خدمات درمانی باید در شهرستان شهریار متمرکز باشد و شهریار را به منزله استان نگاه می کنیم و در این راستا فرماندار این شهرستان به منزله معاون استاندار تلقی می شود و مشکلات این شهرستان برای ما از اولویت خاصی برخوردار است.

به گفته بندپی، تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است.

وی ادامه داد: تسریع بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار را در دستور کار داریم و با برنامه زمان بندی شده روند تکمیل این بیمارستان را شتاب می دهیم.

استاندار تهران اظهار کرد: پیگیری ها در خصوص تخصیص دو متر مکعب آب برثانیه برای شهرستان شهریار در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محور توسعه استان و شهرستان های استان تهران بر اساس اسناد توسعه ای استان است و در شهریار تلفیقی از صنعت کشاورزی و خدمات محور توسعه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید