تور بزرگ مدونا در آمریکا و اروپا

    کد خبر :611150

مدونا تور بزرگ “مادام اکس” را در شهر‌های بزرگ آمریکا، پرتغال، انگلستان و فرانسه برگزار خواهد کرد.

سجاد مالمیر: مدونا، ملکه موسیقی پاپ که چندی پیش 61 ساله شد، تور کنسرت‌های آلبوم “مادامس اکس” را از روز گذشته 17 سپتامبر در آکادمی موسیقی بروکلین در نیویورک آغاز کرد. او به مدت 17 شب در این شهر روی صحنه خواهد رفت.

مدونا در طول این تور که تا 8 مارس 2020 ادامه پیدا می‌کند مجموعاً 92 کنسرت را روی صحنه می‌برد و انتظار می‌رود رکورد خارق‌العاده‌ای را از نظر کسب درآمد ثبت کند و یکی از پردرآمدترین خوانندگان سال در لیست آینده مجله فوربز باشد. شیکاگو، سان فرانسیسکو، لاس وگاس، لس آنجلس، بوستون، فیلادلفیا، میامی، لیسبون، لندن و پاریس دیگر شهرهایی هستند که مدونا برای برگزاری تور “مادام اکس” به آن شهرها سفر خواهد کرد.

کنسرت اول این تور شب گذشته ساعت 11 آغاز شد و تا 1 بامداد ادامه پیدا کرد. تماشاگران این کنسرت مجاز به استفاده از دوربین و تلفن همراه در آکادمی بروکلین نبودند، بنابراین عکس یا ویدئویی از این کنسرت منتشر نشده است.

“کنترل خدا”، “باله تاریک”، “طبیعت انسان”، “خودت را بیان کن”، “پاپا موعظه نکن!”، “ووگ”، “من جستجو نمی‌کنم”، “زندگی آمریکایی”، “باتوکا”، “دیوانه”، “منجمد”، “آینده” و “سودا” از جمله قطعاتی است که مدونا در تور کنسرت “مادام ایکس” اجرا می‌کند.

“مادام اِکس” چهاردهمین آلبوم استودیویی این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که در 14 ژوئن 2019 از طریق اینتراسکوپ رکوردز منتشر شد.

به گزارش ایران‌آرت، مدونا مادام اکس را این‌گونه تعریف کرد: “مادام اِکس مأمور مخفی است که سراسر دنیا را می‌گردد، تغییر هویت می‌دهد و نور را به نقاط تاریک هدیه می‌دهد… مادام اِکس رقصنده است، پروفسور است، رئیس یک مملکت است، زندانی است، دانش‌آموز است، مادر است، کودک است، آموزگار است، خواهر روحانی است، خواننده است، قدیس است، {—} و جاسوسی در خانه عشق است”

آلبوم “مادام اکس” با استقبال خوب طرفداران موسیقی در سراسر جهان همراه شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید