فعالیت 300 موتورآمبولانس در تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۰۶
    کد خبر :611118

معاون فنی و عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه حدود ۳۰۰ موتور آمبولانس در تهران فعالیت دارند ، گفت: با راه‌اندازی موتور آمبولانس‌ها زمان‌ رسیدن پرسنل اورژانس بر بالین بیمار در شهرهای بزرگ تقریبا به ۱۳ دقیقه رسیده است.

حسن نوری معاون فنی و عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران در رابطه با زمان رسیدن نیروهای اورژانس بر بالین بیمار گفت:در شهرهای کوچک حدود ۸ دقیقه ولی در کلان شهرهایی مانند تهران زمان رسیدن بیشتر است که با راه‌اندازی موتور آمبولانس‌ها این مشکل تا حدودی حل شد.

معاون فنی و عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور گفت: امروزه نزدیک ۳۰۰ موتور آمبولانس در تهران فعالیت دارند که با راه‌اندازی موتور آمبولانس‌ها زمان‌ رسیدن پرسنل اورژانس بر بالین بیمار در شهرهای بزرگ تقریبا به ۱۳ دقیقه رسیده است.

وی در رابطه با موضوع استفاده سلبریتی‌ها از آمبولانس‌های خصوصی افزود: در صورت تخلف آموبلانس‌ها پروانه فعالیت آن‌ها باطل خواهد شد.

به گزارش فارس، نوری در پاسخ به این سوال که وضعیت آمبولانس‌ها در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر خاورمیانه به چه صورت است گفت:
ما جزو بهترین کشورها در حوزه خدمات رسانی هستیم و خدمات ما برای مردم به طور رایگان ارایه می‌شود. ما از نظر کیفیت آمبولانس‌ها در سطح بین‌المللی هستیم و از لحاظ پروسه‌های درمانی جزو پیشروهای منطقه‌ای در حوزه مغزی و قلبی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید