کاربردی شدن محصولات پهپادی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
    کد خبر :611105

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از آمادگی این نهاد برای تامین نیازهای پهپادی شرکت‌های توانمند خبر داد.

محمد مسعود زاهدیان در حاشیه رویداد ارائه فناوریهای حوزه پهپاد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی جوانان کشور گفت: خیلی از دستاوردهای ارائه شده منحصر به فرد است و با توجه به تحقیقات و بخش دانشی که در کشور شکل گرفته می تواند نیاز نیروهایی چون پلیس مبارزه با مواد مخدر را تامین کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده را در گذشته مجبور بودیم از خارج وارد کنیم گفت: امروز شاهد هستیم که این فناوریها کاملا بومی سازی شده و این نشان از همت و عزم جوانان کشور برای سازندگی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در راستای اقتصاد مقاومتی برای آنکه کشور به صورت مستقل به حیات حود ادامه دهد این توانمندیها بیش از پیش افزایش یابد.

زاهدیان از حمایت پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از توانمندیها خبر داد و یاداور شد: ما در حوزه کاری خودمان از این دستاوردها حمایت می کنیم و نیازهای خود را از این محل تامین می کنیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به مذاکره با شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه‌های مرتبط گفت: در آینده با کمکی که خواهیم کرد در صدد هستیم تا اتفاقات خوب در این حوزه شکل گیرد، ضمن آنکه بهره برداری مناسب تری از این دستاوردها داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید