لطیفی در سینما و “سنجرخان” معلق در بی‌پولی

    کد خبر :611007

فیلم سینماییسبز سفید قرمز” به کارگردانی محمدحسین لطیفی در حالی کلید خورد که احتمالاً بعد از این کار فرصتی فراهم شود تا با حلّ مشکلات‌مالی، اتفاق جدیدی برای “سنجرخان” هم رقم بخورد.

کارگردان فیلم سینمایی «روز سوم» «توفیق اجباری» و «به وقت خماری» حالا به یک کار درباره هویت ملی رسیده و از امروز «سبز، سفید، قرمز» را کلید زد.

او در کار جدید خودش از مهدی سلطانی، بهاره کیان‌افشار، نادر سلیمانی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری، حامد هایدی، امیر اسماعیل‌زاده، شهرام اشرفی، مرتضی وطن‌خواه، مهدی ساجدی، کورش پور اسماعیل، امیر سامان سعادت‌نژاد، علی اکرامی، حسین زمانی و بازیگران نوجوانی چون امیرکیان عبدی، پارسیا شکوری، ایمان امیری، آلینا آل و گلبرگ محمدی استفاده کرده است.

جالب است که نصرالله پژمان‌فر درباره کار جدید محمدحسین لطیفی گفته است: “اتفاق خوبی است که پرچم ایران را به عنوان نماد عزت و هویت ایرانی انتخاب کرده‌اند، جالب و هنرمندانه است و لازم است این قبیل فیلم‌ها بیشتر تولید شود، زیرا هر اثر هنری و به ویژه سینمایی که در رابطه با هویت‌ملی باشد، در شرایط فعلی جامعه می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی مخاطب اعتماد به نفس او بگذارد.”

به گزارش  تسنیم، محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون اینبار به سراغ فیلمی اکشن رفته تا از طریق داستانی جذاب و خانوادگی عزت و غرور جوانان ایرانی را به رخ جهانیان بکشد.

این کارگردان قرار بوده در گذشته «سنجرخان» نوشته زنده‌یاد سیدضیاءالدین دری را جلوی دوربین ببرد اما شرایط مالی آن فراهم نشد تا این سریال تلویزیونی ساخته شود؛ گفته می‌شود او به دلیل آماده نبودن شرایط تولید از این کار انصراف داده اما مسئولین مربوطه در صداوسیما به خبرنگار تسنیم گفته‌اند در صورتی که شرایط تولید فراهم شود امیدواریم «لطیفی» این کار را کارگردانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید