پرداخت بیش از 23 هزار میلیارد ریال اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۰۵

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : 23 هزارو890 میلیارد ریال اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده طی سال 1395 به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شد.

اسد معانی افزود :این مبلغ طی سال 1395 از محل اعتبارات تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور پرداخت شده است.
وی ادامه داد :از این اعتبارات 4 هزار و 778 میلیارد ریال به حساب شهرداری های هشت کلان شهر و 14 هزار و 334 میلیارد ریال به حساب سایر شهرداری ها، شامل یک هزار و 232 شهر پرداخت شده است.
معانی اضافه کرد: 4 هزار و 778 میلیارد ریال از اعتبارات تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش طی سال 95 به حساب دهیاری های سراسر کشور واریز شده است.
وی یاد آوری کرد :اعتبارات تبصره(2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده، از محل عوارض بندهای (ب)، (ج) و (د) ماده (38) این قانون پس از وصول و واریز آن به حساب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، بر اساس شاخص های مقرر در قانون مالیات بر ارزش افزوده نظیر جمعیت و کمتر توسعه یافتگی به نسبت 20 درصد شهرداری کلان شهرها، 60 درصد سایر شهرداری ها و 20 درصد دهیاری ها واریز می شود.
این مسئول سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: این اعتبارات تحت نظر کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مجلس شورای اسلامی (نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس) بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع تا مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هزینه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید