به‌رغم پخش تیزر در «ایران کالا»؛

«ایرونیجات» همچنان بلاتکلیف است/ مسابقه‌ای با اجرای سام نوری

    کد خبر :610086

ضبط و تولید برنامه «ایرونیجات» از اواخر تیرماه شروع شده و قرار بود پیش از ماه محرم روی آنتن برود اما هنوز تکلیف پخش این مسابقه مشخص نیست.

ضبط مسابقه «ایرونیجات» با اجرای سام نوری از اواخر تیرماه در استودیویی در شهرک سینمایی غزالی آغاز شد و تاکنون چندین قسمت از این مسابقه آماده پخش شده است.

مدتی پیش نیز تیزر این مسابقه از شبکه «ایران کالا» پخش شد و قرار بود مسابقه از قبل از ماه محرم روی آنتن این شبکه برود اما هنوز خبری از زمان پخش این مسابقه نیست.

«ایرونیجات» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی سیدحسین هادیان فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰ قسمتی در دست تولید است.

افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیک ترین قیمت به قیمت واقعی کالاهای مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند که باعث غافل‌گیری آن‌ها خواهد شد.

به گزارش مهر،«ایرونیجات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجی خواهد بود و علاوه بر شرکت‌کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمی دارند و می‌توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

از اهداف «ایرونیجات» می‌توان به معرفی کامل و جامع کالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمت‌های واقعی اجناس اشاره کرد که البته تمام این ماجراها در قالب سرگرمی اتفاق می‌افتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید