آماده باش ترافیکی برای آغاز سال تحصیلی جدید

    کد خبر :609464

اقدامات مدیریت شهری برای کاهش ترافیک آغاز مهرماه تشریح شد.

اقدامات شهرداری تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در نشست خبری محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام شد.

مجموعه اقدامات ستاد اجرایی استقبال از مهر سال ۹۸ در جهت مدیریت و کنترل ترافیک، روان سازی و تسهیل عبور و مرور در شبکه معابر است. همچنین طرح های ایمن سازی در حاشیه مدارس و معابر مجاور آن شامل انجام عملیات خط کشی و نصب علائم و تابلوهای موردنیاز از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام است. نظارت، کنترل و مدیریت ترافیک خصوصا نقاط گلوگاهی با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، توزیع مناسب نیروی پلیس جهت استقرار در محل های گره های ترافیکی، تسهیلات حمل و نقل عمومی با افزایش عرضه و کاهش سرفاصله در بخش مترو، اتوبوسرانی و اجرای طرح اتوبوس مدرسه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی و نظارت بر عملکرد تاکسیرانی جهت خدمات مناسب ارائه خواهد شد.

به گزارش مهر، مدیریت عملکرد سرویس های مدارس و برقراری سرویس مدارس در روز اول مهر و با هماهنگی آموزش و پرورش جهت استقرار سرویس ها در حیاط مدارس (در مدارسی که امکان توقف در داخل حیاط فراهم باشد)، آمادگی دستگاه های امدادی جهت مدیریت بهتر حوادث و سوانح ترافیکی و جلب مشارکت مردمی در مدیریت ترافیک و اعمال مقررات به منظور جلوگیری از تراکم ترافیک و عدم توقف دوبل در حاشیه مدارس از دیگر اقداماتی است که معاونت حمل و نقل با همکاری پلیس برای روان سازی ترافیک مهرماه انجام خواهد داد.

اقدامات ۱۹ گانه ای برای تسهیل ترافیک در ایام آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید