بیرانوند باید حرفه‌ای رفتار می‌کرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۰۲
    کد خبر :609397

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به اخراج برانکو ایوانکوویچ از تیم الاهلی عربستان گفت: این موضوع قابل پیش‌بینی بود به خصوص که حمایتِ عربستانی‌ها هرگز مثل مدیران و هواداران ایرانی نیست.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با مهر، درباره دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: توقع هوادار از پرسپولیس همچنان بالاست و کسی دیگر با قهرمانی در لیگ برتر هم راضی نمی شود. این تیم باید در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر حداقل ۱۰ امتیاز می گرفت اما الان اگر هر دو بازی آینده خود مقابل نفت آبادان و استقلال تهران را هم ببرد ۹ امتیازی می شود که همچنان می تواند خطرناک باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: طرفدار پرسپولیس منتظر است این تیم با اقتدار مقابل نفت آبادان به پیروزی برسد تا با روحیه مضاعف به مصاف استقلال تهران رفته و رقیب سنتی خود را شکست دهد.

وی درباره روز شماری هواداران استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی نَودم پایتخت تاکید کرد: قطعا بازی جذابی برای هواداران هر دو تیم است. آنها از مربیان جدید خود فقط برد می خواهند .

داداش زاده بار دیگر با اشاره به تغییر مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: ای کاش مدیرعامل پرسپولیس زودتر عوض می شد. بازیکن و مربی بلاتکلیف هستند و نمی دانند سیاست های جدید آقای انصاریفرد چیست. همین موضوع می تواند آنها را از لحاظ روحی آشفته کند. حتی کادر فنی هم احتمالا از این اتفاق نگران باشد که مبادا دیدگاه های فنی اش مورد تایید مدیرعامل جدید نباشد.

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال تغییر ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل نفت آبادان گفت: گابریل کالدرون به تک تک بازیکنان خود احترام می گذارد. او نشان داده که به شرایط تمرینی بازیکن توجه می کند و این موضوع می تواند انگیزه بازیکن را افزایش دهد.

وی درباره محرومیت بیرانوند به دلیل رفتار ناشایست سمت هواداران تراکتور یادآور شد: او دروازه بان شماره یک ایران است. بیرانوند بازیکن خوبی است و حقش نبود که ناسزا بشنود. البته بازیکن حرفه ای هم باید بداند که اگر هوادار حریف می خواهد تمرکزش را بر هم بزند باید رفتار صحیح داشته باشد. در دنیای حرفه ای فوتبال، بازیکن است که باید خودش را کنترل کند. اکثر بازیکنان پول های خوبی می گیرند اما افکار حرفه ای ندارند. بطور مثال بازیکن ایرانی هنوز نمی داند وقتی داور اعلام خطا می کند نباید با او بحث کرد و فوتبال را برای خودشان و تماشاگران هیجانی کنند.

داداش زاده درباره برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس که خیلی زود از الاهلی عربستان کنار گذاشته شد افزود: کاملا می توانستیم این موضوع را پیش بینی کنیم. تیم های عربستانی هیچ وقت مثل مدیران و هواداران ایرانی حمایت نمی کنند. آنها پول خرج می کنند که نتیجه بگیرند. ثبات مدیریت فوتبالی آنجا واقعا افتضاح است. برانکو به خاطر پول وسوسه شد و رفت. الان هم پولش را می گیرد تا تیم جدیدش را انتخاب کند. البته او می دانست در فوتبال ایران خیلی خیلی سخت می توانست بماند و قهرمانی را تکرار کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید