تصویب کلیات طرح انتصاب مدیران جوان در شهرداری تهران

    کد خبر :609038

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر کلیات طرح افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی شهرداری تهران را با 20 رای به تصویب رساندند.

صبح امروز بررسی لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی شهرداری تهران روی میز بررسی قرار گرفت .

حسن رسولی با بیان این که این طرح در سال 97 با 14 امضای به تصویب رسید گفت: حالا شهرداری تهران لایحه‌ای را در راستای افزایش بکارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی تقدیم شورای شهر کرده که بر این اساس 50 درصد عناوین و پست‌های مدیریتی به زنان و جوانان داده خواهد شد که مدیران تقسیم بندی شده و سن مدیران در سطوح عالی تا 45 سال ، مدیران راهبردی تا 40 سال، مدیران حرفه‌ای 35 سال و مدیران پایه زیر 30 سال تعیین شده است که با رعایت آیین نامه طبقه بندی مشاغل در شهرداری و بر اساس شایستگی انتخاب خواهند شد.

وی با بیان این که مدیران عالی اعم از شهرداران مناطق، حراست کل، رئیس بازرسی ، رئیس مرکز ارتباطات، رئیس مرکز مطالعات، خواهند بود که تا 45 سال سن خواهند داشت گفت: همچنین حداقل 30 درصد پست‌ها باید به زنان برسد . همچنین بر اساس زمان بندی درطول برنامه 5 ساله و با تعیین جدول زمان بندی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کلیات این لایحه با 20 رای به تصویب رسید.

همچنین حجت نظری پیشنهاد داد که سقف سنی از 45 سال به 40 سال کاهش یابد که رای نیاورد.

پیشنهاد رسولی مبنی بر اینکه این لایحه مشمول مدیرانی شود که از این به بعد منصوب می‌شوند و پیشنهاد مسجد جامعی مبنی بر این که اولویت جذب با نیروی انسانی موجود در شهرداری باشد در این جلسه رای آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید